Teaching GuideTerm
Higher Polytechnic University College
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Subjects
  Character Modeling I. Geometry
   Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Mixed objective/subjective test B1 B4 C4 Exame teórico 25
Practical test: B1 B7 B8 C4 C6 Exame práctico 25
Student portfolio A37 B2 B5 B8 B11 C2 C5 C8 Traballo final 25
Workshop A17 A37 B2 B8 B11 C2 C6 C8 Exercicios prácticos 25
 
Assessment comments

A avaliación da materia consistirá nun exame práctico, un exame teórico, un traballo final ( portfolio,  showreel…) e os exercicios prácticos realizados ao longo da materia. Cada proba supón un 25% da nota total.

As datas de entrega e a presentación dos traballos prácticos indicaranse previamente en clase e publicaranse en Moodle ao longo do cuadrimestre.

Os criterios de avaliación para a segunda oportunidade serán os mesmos.

O alumnado que se atope en situación de dispensa académica deberá realizar os exames práctico e teórico e entregar o traballo final nas datas establecidas.  Recoméndase que os exercicios semanais váianse entregando semanalmente nas datas solicitadas; podendo tamén entregalos todos  xuntos o mesmo día da entrega do traballo final.s.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes