Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Grao en Arquitectura Naval |
Asignaturas |
INTEGRACIÓN DE SISTEMAS ELECTRICOS E ELECTRONICOS DO BUQUE |
Competencias do título |
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | INTEGRACIÓN DE SISTEMAS ELECTRICOS E ELECTRONICOS DO BUQUE | Código | 730G01129 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias do título |
A11 | Coñecemento das características dos compoñentes e sistemas electrónicos e da súa aplicación a bordo. |
A17 | Coñecemento dos sistemas para avaliación da calidade, e da normativa e medios relativos á seguridade e protección ambiental. |
A23 | Capacidade para o deseño e cálculo dos espazos habitables dos buques e artefactos mariños, e dos servizos que se dispoñen nos devanditos espazos. |
A26 | Capacidade para a integración a bordo dos sistemas eléctricos tendo en conta o seu empacho, peso, cargas dinámicas, impacto na estanquidade, o espazo necesario para o seu mantemento, etc. |
A27 | Capacidade para a integración a bordo dos sistemas electrónicos de control e de navegación, tendo en conta o seu empacho, peso, impacto na estanquidade, o espazo necesario para o seu mantemento, etc. |
A35 | Coñecementos das características dos sistemas de intercambio de datos e criterios para a súa instalación. |
A36 | Coñecementos relativos ao control de interferencias e compatibilidade electromagnética dos sistemas instalados a bordo. |
A55 | Coñecemento das reparacións tipo. |
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B7 | Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B9 | Capacidade de integrarse en grupo de traballo. |
B11 | Actitude creativa. |
B16 | Fixar obxectivos e tomar decisións. |
B18 | Capacidade de abstracción, comprensión e simplificación de problemas complexos. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|