Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Enxeñaría en Propulsión e Servizos do Buque
 Asignaturas
  HIDROSTÁTICA E HIDRODINÁMICA DO BUQUE
   Contidos
Temas Subtemas
INTRODUCCIÓN PRESENTACIÓN
OBXECTIVOS
BIBILIOGRAFÍA
METODOLOXIA
TIPOS DE RESISTENCIA XENERALIDADES
TIPOS DE RESISTENCIA
ANÁLISE DIMENSIONAL FUNDAMENTOS
TEOREMA DE BUCKINGHAM
COEFICIENTES ADIMENSIONAIS
RELACIÓN MODELO BUQUE
RESISTENCIA DE FRICCIÓN XENERALIDADES
PLACA PLANA
MÉTODOS EXPERIMENTAIS
MÉTODOS TEÓRICO EXPERIMENTAIS
LÍNEAS BÁSICAS DE FRICCIÓN
FORMULACIÓNS MODERNAS
RESISTENCIA VISCOSA XENERALIDADES
DIFERENCIAS NA RESISTENCIA DE PLACA PLANA E DE UN BUQUE
DIFERENCIAS NO TIPO DE FLUXO
CAPA LÍMITE
SEPARACIÓN DA CAPA LÍMTE

EXPERIMENTACIÓN CON MODELOS ANTECEDENTES
O USO DE MODELOS NA PRÁCTICA
CANAIS DE EXPERIENCIA
FUNDAMENTOS DOS ENSAIOS

EFECTO DE ESCALA EFECTO DE ESCALA
ESTIMULADORES DE TURBULENCIA
DIFERENCIAS ENTRE O FLUXO NO MODELO E NO BUQUE
MÉTODOS DE CORRELACIÓN INTRODUCCIÓN
MÉTODOS DE CORRELACIÓN
MÉTODO DE FROUDE
MÉTODO DE HUGHES
MÉTODO DE LAP TROOST
MÉTODO DE TELFER
SERIES SISTEMÁTICAS QUE É UNHA SERIE SISTEMÁTICA
COMO SE CONSTRUE
COMO SE PRESENTAN OS RESULTADOS
PROPULSORES E MAQUINARIA PROPULSORA ANTECEDENTES
MAQUINARIA PROPULSORA E POTENCIA
XEOMETRÍA DO PROPULSOR XEOMETRÍA DA HÉLICES
SUPERFICIES HELICOIDAIS
PROPULSORES CONVENCIONAIS DE PASO FIXO
REPRESENTACIÓN GRÁFICA DA XEOMETRÍA DO PROPULSOR
ANALISE DIMENSIONAL FUNDAMENTOS
TEOREMA DE BUCKINGHAM
COEFICIENTES ADIMENSIONAIS
RELACIÓN MODELO BUQUE
ENSAIO DE PROPULSOR EN AUGAS LIBRES TÉCNICA DO ENSAIO
OBXECTIVO DO ENSAIO
DESLIZAMENTO E PASO EFECTIVO
RESULTADOS
ENSAIO DE AUTOPROPULSIÓN INTERACCIÓN CARENA HÉLICE. ESTELA
TIPOS DE ESTELA
INTERACCIÓN HÉLICE CARENA. SUCCIÓN
BULBOS DE POPA
TÉCNICA DO ENSAIO
OBXECTIVO DO ENSAIO
RESULTADOS
CAVITACIÓN INTRODUCCIÓN
ORIXE
TIPOS
FORMA DE EVITAR A CAVITACIÓN
ENSAIOS PARA DETERMINAR A CAVITACIÓN
CONDICIÓNS DE PROXECTO DO PROPULSOR CONDICIÓNS DE PROXECTO
FORMA DE DETERMINAR A POTENCIA DA MAQUINARIA PROPULSORA
CONDICIÓNS DE SERVICIO DOS BUQUES
SERIES SISTEMÁTICAS EN PROPULSIÓN QUE É UNHA SERIE SISTEMÁTICA
COMO SE CONSTRUE
COMO SE PRESENTAN OS RESULTADOS
SERIES MÁIS USADAS EN PROPULSIÓN
PROXECTO DE HÉLICES MÉTODOS DE PROXECTO DE HÉLICES
CÁLCULO A DIÁMETRO ÓPTIMO
CÁLCULO A REVOLUCIÓNS ÓPTIMAS
SOFTWARE NO MERCADO SOFTWARE NO MERCADO PARA A DETERMINACIÓN DOS DEVANDITOS CÁLCULOS
XEOMETRÍA DO BUQUE DEFINICIÓN DAS CARACTERÍSTICAS PRINCIPAIS
DEFINICIÓN DOS COEFICIENTES XEOMÉTRICOS
ANÁLISE E ESTUDO DO PLANO DE FORMAS
CÁLCULO APROXIMADO DE AREAS, VOLUMES, MOMENTOS, ETC.
SOFTWARE NO MERCADO
O BUQUE COMO FLOTADOR AS SUAS CURVAS CARACTERÍSTICAS
CURVAS HIDROSTÁTICAS
SOFTWARE NO MERCADO
ESTABILIDADE TRANSVERSAL O BUQUE COMO FLOTADOR
O BUQUE EN EQUILIBRIO
A ESTABILIDADE TRANSVERSAL DO BUQUE
ESTABILIDADE TRANSVERSAL A PEQUENOS ÁNGULOS ALTURA METACÉNTRICA TRANSVERSAL
CAMBIO DE ESTABILIDADE POR CAMBIO DE PESOS
CAMBIO DE ESTABILIDADE POR APLICACIÓN DE MOMENTOS
ESTABILIDADE TRANSVERSAL A GRANDES ÁNGULOS INTRODUCIÓN
EVOLUTA METACÉNTRICA
ALTURA METACÉNTRICA XENERALIZADA
BRAZOS DE ESTABILIDADE
CURVAS ISOCLINAS
CURVAS DE ESTABILIDADE ESTATICA
ESTABILIDADE DINÁMICA CONCEPTO
ECUACIÓN DIFERENCIAL DA ESTABILIDADE
BRAZOS DE ESTABILIDADE DINÁMICA
CURVAS DE ESTABILIDADE DINÁMICA
ALTERACIÓNS NA ESTABILIDADE TRANSVERSAL EFECTOS DA VARIACIÓN DE PESOS
EFECTOS DA MANGA
EFECTOS DO PUNTAL
EFECTOS DE CAMBIOS NAS FORMAS
SUPERFICIES LIBRES
PESOS SUSPENDIDOS
VENTO
AUGA EMBARCADA
EFECTO DO XEO
ESTABILIDADE LONXITUDINAL CONCEPTO
DEFINICIÓNS BÁSICAS
ALTURA METACÉNTRICA LONXITUDINAL
VARIACIÓNS NA POSICIÓN DO BUQUE
CRITERIOS DE ESTABILIDADE INFLUENCIA DA SEGURIDADE NA ESTABILIDADE
ACCIDENTES DE BUQUES POR PERDA DA ESTABILIDADE
ESTUDIOS DE RAHOLA
CRITERIOS DE ESTABILIDADE ACTUAIS
O FUTURO
SOFTWARE NO MERCADO
PROBA DE ESTABILIDADE FUNDAMENTO
OBXECTIVO
REALIZACIÓN PRÁCTICA
CÁLCULOS
SOFTWARE NO MERCADO
VARADA VARADA EN DIQUE SECO
VARADA EN DIQUE FLOTANTE
VARADA INVOLUNTARIA
ESTABILIDADE DESPOIS DE AVARÍAS XENERALIDADES
TIPOS DE AVARÍAS
EFECTOS DA AVARÍA
COMPARTIMENTADO
MÉTODOS DE CÁLCULO DAS AVARÍAS ADICIÓN DE PESOS
PÉRDIDA DE EMPURRO
CÁLCULOS DE INUNDACIÓN
CRITERIOS DE ESTABILIDADE ACTUAIS
O FUTURO
SOFTWARE NO MERCADO
FRANCOBORDO DEFINICIÓN
ANTECEDENTES
REGULAMENTACIÓN ACTUAL. O CONVENIO DE LÍÑAS DE CARGA DE 1966. O PROTOCOLO DE 1988.
ARQUEO DEFINICIÓN
ANTECEDENTES
REGULAMENTACIÓN ACTUAL. O CONVENIO DE ARQUEO DE BUQUES DE 1969.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes