Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Enxeñaría en Propulsión e Servizos do Buque
 Asignaturas
  INSTRUMENTACIÓN E AUTOMATIZACIÓN DO BUQUE
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Prácticas de laboratorio A1 A4 A7 A9 A10 A11 A15 A16 A22 A35 A42 B4 B9 Asistencia Obligatoria. O 20% de inasistencias injustificadas conleva a cualificación de NON PRESENTADO da asignatura. 10
Traballos tutelados A1 A2 A4 A7 A9 A10 A11 A15 A38 A42 A43 A44 A46 A52 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B13 B14 B16 B17 B18 C1 C2 C3 C4 C6 C7 Calidade do traballo. Adecuacion a obxectivos propostos. Contido. Originalidad. Claridade en exposición do mesmo. 50
Presentación oral A10 A23 A24 A26 A29 A32 A33 A42 A52 B2 B4 B5 B7 C1 C2 Concisión e claridade de presentación.
Dominio de contidos
10
Investigación (Proxecto de investigación) A7 A9 A10 A16 A20 A21 A26 A27 A29 A32 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C8 Interese cientifico.
Originalidad.
10
Prácticas a través de TIC A1 A10 B4 C3 Realización de exercicios de Deseño de Sistemas de Control Industrial. 5
Eventos científicos e/ou divulgativos B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 C1 C2 C3 C8 Presentación de memorias representativas dos eventos aos que se acode.
Participación nos coloquios finais dos eventos.
5
Estudo de casos A16 A22 Valórase a ideonidad da solución suscitada aos problemas no campo do deseño dos sistemas de control industrial. 10
 
Observacións avaliación

OBSERVACIÓNS:


A metodoloxía empregada é o sistema de avaliación continua. En todo caso
o alumno terá dereito, si así o desexase, a ser examinado mediante
proba obxectiva ao final do cuatrimestre por toda a parte
teórico-práctica dos contidos da asignatura. Todos os contidos impartidos na materia estarán dispoñibles na plataforma virtual Moodle. Para a superación
da materia o alumno resolverá un conxunto de problemas e exercicios
propostos ao longo do curso. Ademais, como colofón á aprendizaxe
adquirida, realizásense Traballos Tutorizados de fin de curso como unha
parte máis do método de avaliación continua. A realización de Traballos
Tutorizados deberán expoñer o contido dos mesmos ao final do periodo
lectivo correspondente, formando dita exposición parte da proba de
avaliación. Existen dúas alternativas para a realización de Traballos
Tutorizados:


a) Propoñeranse unha Lista de Traballos Tutorizados Básicos. Devanditos
traballos consisten nun Conxunto de Cuestións e Exercicios
teórico-prácticos para que o alumno valore a capacidade de comprensión
dos coñecementos adquiridos. Dependendo da dificultade do tema escollido
este traballo poderá ser realizado individualmente ou por parellas.


b) Alternativamente os alumnos poderán realizar Traballos Tutorizados en
Aspectos Avanzados sobre un tema relacionado con Programación de
Procesos de Control Industrial, a aplicación dos ordenadores na
industria, control de procesos industriais, ou outras áreas de
programación industrial. Estes traballos voluntarios poderá solicitalos
calquera alumno, ben realizando unha proposta concreta ao profesor ou
ben aceptando unha proposta deste. O contido deste traballo deberá ser
consensuado previamente co profesorado da asignatura. A aceptación ou
non dun alumno para a realización dun traballo voluntario é totalmente
discrecional por parte do profesor. Con isto preténdese garantir un
mínimo de calidade nos citados traballos. O alumno deberá entregar un
plan de traballo que inclúa Obxectivos, Metodoloxía e prazo de
realización. A ponderación dos traballos tutelados poderá sufrir unha
modificación mediante a aplicación dun parámetro S, parámetro de
Satisfacción, que é un parámetro de valor comprendido entre 0 e 3. O
valor de devandito parámetro determínase como segue e se actualizará ao
principio de cada curso. O primeiro ano en que se imparte unha
titulación o parámetro S ten o valor 1. Os anos seguintes o parámetro S
calcúlase de forma proporcional lineal ao grado de satisfacción por
parte do alumno co sistema de avaliación utilizado na asignatura.
Devandito parámetro terá un valor mínimo de 1 e máximo de 3 cando nas
enquisas de avaliación que realizan os alumnos, naqueles puntos que
sexan relevantes para a acreditación do profesorado (na actualidade o
punto 24:?Globalmente estou satisfeito co profesor desta materia?),
obtéñase unha cualificación entre 5 e 7 respectivamente. Valoracións
comprendidas entre 1 e 5 corresponderán con valores do parámetro entre 0
e 1. A puntuación obtida polo profesor da asignatura nas últimas
enquisas con resultados dispoñibles serán os indicativos cos que se
elabore o parámetro S.


A preparación, tutorización, control e correcciónde traballos tutelados,
así como o control individualizado de asistencias, das respostas nas
clases e do traballo do alumno en xeral, supón unha carga adicional de
traballo e dedicación para o profesor que cobra únicamente sentido cando
o alumnado recoñécea e valóraa. Por esta razón, utilízase o parámetro S
no sistema de cualificación. Desta forma introdúcese unha
realimentación no sistema de cualificación que fai que estes mecanismos
adicionais de avaliación adquiran un peso na cualificación final que
sexa función da satisfacción do alumno co sistema de avaliación
utilizado. Idealmente, este parámetro debería afectar aos alumnos que
evalúan o sistema en cada curso académico. Con todo o mecanismo de
realización e avaliación de enquisas que se utiliza nesta universidade
fai que isto sexa inviable, polos que son os alumnos dun curso os que
inflúen no sistema de cualificación dos alumnos do curso seguinte. Este
non é un procedemento ideal, pero é o único viable, e non xera unha gran
distorsión no sistema, si tense en conta que as diferenzas formativas e
os distintos condicionantes sociolóxicos que poden influír na
avaliación dada polos alumnos dun curso nas enquisas, non difieren
grandemente dos dos alumnos do curso seguinte. Convén ademais ter en
conta que, mentres que o profesorado evalúa aos alumnos de xeito
obxectivo, e estes gozan dun conxunto de dereitos de control e
reclamación das cualificacións, podendo en todo momento estar informado
de quen e como lles evalúa, o profesor nesta universidade, é evaluado
mediante unha pregunta nunha enquisa anónima, de forma completamente
subjetiva e sen que existan parámetros obxectivos de avaliación, así
como sen que poida saberse quen evalúa e como, de maneira que se
puidesen ejercitar por parte do profesorado os dereitos de control e
reclamación que debería ter nunha cuestión tan importante. Coa
utilización deste coeficiente de cualificación fáiselle consciente ao
alumno de que mediante a súa avaliación do desempeño do profesor inflúe
nun xeito directo e objetivable no traballo do mesmo.


Cualificación Global final:


A cualificación, C.G., da asignatura componse das seguintes partes:


a) Unha parte teórico-práctica correspondente ao Estudo de casos, EC
(10%). As resolucións de problemas suscitados deberán presentarse como
PRAZO LÍMITE a data de finalización do tema do contido correspondente.


b) Unha parte práctica, PTIC (5%), correspondente ás memorias
presentadas das Prácticas a través de TIC . As memorias poderán
presentarse como PRAZO LÍMITE a data correspondente á convocatoria
ordinaria de Xaneiro da asignatura.


c) Unha parte práctica, PL (10%), correspondente ás memorias presentadas
das Prácticas de Laboratorio. As memorias poderán presentarse como
PRAZO LÍMITE a data correspondente á convocatoria ordinaria de febreiro
da asignatura.


d) Unha parte práctica correspondente aos Traballos Tutelados, TT (50%).
A realización de devanditos traballos ten caracter voluntario. As
memorias e exposición dos traballos tutelados poderán presentarse como
PRAZO LÍMITE a data correspondente á convocatoria ordinaria de febreiro
da asignatura.


A ponderación dos traballos tutelados poderá sufrir unha modificación
mediante a aplicación dun parámetro S, parámetro de Satisfacción, que é
un parámetro de valor comprendido entre 0 e 3. O valor de devandito
parámetro determínase como segue e se actualizará ao principio de cada
curso. O primeiro ano en que se imparte unha titulación o parámetro S
ten o valor 1. Os anos seguintes o parámetro S calcúlase de forma
proporcional lineal ao grado de satisfacción por parte do alumno co
sistema de avaliación utilizado na asignatura. Devandito parámetro terá
un valor mínimo de 1 e máximo de 3 cando nas enquisas de avaliación que
realizan os alumnos, naqueles puntos que sexan relevantes para a
acreditación do profesorado (na actualidade o punto 24:?Globalmente
estou satisfeito co profesor desta materia?), obtéñase unha
cualificación entre 5 e 7 respectivamente. Valoracións comprendidas
entre 1 e 5 corresponderán con valores do parámetro entre 0 e 1. A
puntuación obtida polo profesor da asignatura nas últimas enquisas con
resultados dispoñibles serán os indicativos cos que se elabore o
parámetro S.


A preparación, tutorización, control e correcciónde traballos tutelados,
así como o control individualizado de asistencias, das respostas nas
clases e do traballo do alumno en xeral, supón unha carga adicional de
traballo e dedicación para o profesor que cobra únicamente sentido cando
o alumnado recoñécea e valóraa. Por esta razón, utilízase o parámetro S
no sistema de cualificación. Desta forma introdúcese unha
realimentación no sistema de cualificación que fai que estes mecanismos
adicionais de avaliación adquiran un peso na cualificación final que
sexa función da satisfacción do alumno co sistema de avaliación
utilizado. Idealmente, este parámetro debería afectar aos alumnos que
evalúan o sistema en cada curso académico. Con todo o mecanismo de
realización e avaliación de enquisas que se utiliza nesta universidade
fai que isto sexa inviable, polos que son os alumnos dun curso os que
inflúen no sistema de cualificación dos alumnos do curso seguinte. Este
non é un procedemento ideal, pero é o único viable, e non xera unha gran
distorsión no sistema, si tense en conta que as diferenzas formativas e
os distintos condicionantes sociolóxicos que poden influír na
avaliación dada polos alumnos dun curso nas enquisas, non difieren
grandemente dos dos alumnos do curso seguinte. Convén ademais ter en
conta que, mentres que o profesorado evalúa aos alumnos de xeito
obxectivo, e estes gozan dun conxunto de dereitos de control e
reclamación das cualificacións, podendo en todo momento estar informado
de quen e como lles evalúa, o profesor nesta universidade, é evaluado
mediante unha pregunta nunha enquisa anónima, de forma completamente
subjetiva e sen que existan parámetros obxectivos de avaliación, así
como sen que poida saberse quen evalúa e como, de maneira que se
puidesen ejercitar por parte do profesorado os dereitos de control e
reclamación que debería ter nunha cuestión tan importante. Coa
utilización deste coeficiente de cualificación fáiselle consciente ao
alumno de que mediante a súa avaliación do desempeño do profesor inflúe
nun xeito directo e objetivable no traballo do mesmo.


e) Presentación oral dos traballos tutelados PO (10%).


f) Proba oral PROL (10%).


g) Unha parte práctica correspondente Proxecto de investigación PI(10%).


h) Unha parte práctica correspondente a Eventos e Proxectos de
Investigación, EPI (5%). A asistencia a eventos e realización de
Proxectos de investigación terá caracter vountario.


Cada unha das partes individuais evaluadas como "APTAS" (cualificación
< ó = 5) conservaranse ata a Convocatoria de Xullo do curso
actual. Xamais se conservarán para os cursos seguintes.


A cualificación final da asignatura será a suma ponderada das cualificacións obtidas en todas as partes:


C.G.=0.1*EC 0,05*PTIC 0,1*PL 0,5*TT 0,1*PO 0,1*PROL 0,1*PI 0,05*EPI


Unha vez cumpridos os requisitos anteriores, a realización, por parte do
alumnado, de proxectos de investigación terá caracter voluntario e
poderá supoñer un aumento entre un 2 e un máximo dun 25% da
cualificación global final, co límite legal establecido de 10 puntos
máximo.Neste caso, a Nota final será:


CUALIFICACIÓN FINAL=min (C.G, 10)


A cualificación da asignatura, de acordo co R.D. 1125/2003de 5 de
setembro (B.Ou.E. do 18.9.2003) vén expresada segundo unha escala
numérica de 0 a 10, con expresión dun decimal. A asignatura supérase
cunha cualificación global (C.G.) de 5 puntos sobre 10.


Nota:


1. As cualificacións provisionales de cada convocatoria publicaranse na
Plataforma virtual Moodle e enviaranse a través de SMS, si o alumno
previamente autorizou o seu envío. En calquera dos casos as
cualificacións definitivas que aparecen nas actas, as cales o alumno
pode consultar na secretaría do centro, son as legalmente válidas.


2. Non se cualificará aos alumnos que non figuren nas actas da
asignatura ata que regularicen a súa situación na administración do
centro.

3. Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia será avaliado do mismo xeito que o resto do alumnado.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes