Guía DocenteCurso
Facultade de Enfermaría e Podoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Podoloxía
 Asignaturas
  Ética, Lexislación e Xestión en Podoloxía
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba de resposta múltiple A91 A92 A93 Exame con 30 preguntas tipo test cunha única resposta correcta.
Devandito exame realizarase presencialmente a través do Campus Virtual da materia e versará sobre a totalidade dos contidos da materia e todos os materiais entregados así como os escenarios do Estudo de casos.

INSTRUCIÓNS DO EXAME:
-Cada pregunta test respondidas de forma incorrecta descontará o valor de 1/2 (-50%) dunha pregunta correcta. En cada pregunta test só hai unha resposta totalmente correcta.
- Unha vez aberto o cuestionario as pregútas tipo irán aparecendo unha a unha (preguntas e respostas que son diferentes e en orde aleatoria para cada estudante), gardando tras cada paso á pregunta seguinte a resposta marcada (onde sempre hai unha engadida de Non sabe/Non contesta), polo que en caso dalgún fallo puntual de conexión ou do sistema poderase volver conectar e volver á última pregunta non contestada.

NORMAS XERAIS DO EXAME:
- Depositar carteiras, maletíns, bolsos, abrigos, apuntamentos, botellas e dispositivos electrónicos (incluíndo teléfonos móbiles e reloxos de calquera tipo) nos percheros e mesas do fondo da clase.
- Non portar pantalóns curtos nin saias e levar pelo recolleito, cos pavillóns auditivos visibles.
- Durante o exame na mesa só deberán de estar o exame, a tarxeta identificativa do estudante (DNI ou tarxeta UDC) e un máximo de 2 bolígrafos azuis non borrables.
- Durante o exame no computador só estará aberta a xanela co navegador (recoméndase Google Chrome) coa única pestana de acceso ao Campus Virtual no cuestionario do exame e o Administrador de Tarefas do Sistema, mostrando todos os programas activos.
- A copia, o acceso con instrumentos electrónicos ou dispositivos móbiles (incluíndo teléfonos móbiles, auriculares e reloxos de calquera tipo) así como a gravación ou captura de pantalla será causa suficiente de expulsión da proba o que implicará a cualificación de suspenso (nota numérica de 0) na convocatoria da materia (en ambas as oportunidades).
- Non escribir baixo ningún concepto na mesa nin mobiliario da aula.
- A conexión realizarase a traves da rede wifi propia da UDC EDUROAM (previamente configurada), sendo necesario ter instalado o aplicativo Safe Exam Browser no equipo.
- Ao finalizar o exame (antes de apagar o equipo e pechar o navegador e a sesión), cada estudante avisará ao docente responsable da proba de que finalizou o exame e mostrará a sua equipa coa evidencia da entrega do exame, os últimos documentos creados na equipa e o contido do portapapeles.
- O incumprimento destas normas suporá o suspenso automático do exame coa calificación de 0,0.
60
Eventos científicos e/ou divulgativos C11 C16 Esta metodoloxía de aprendizaxe colaborativa, valorarase en función do número de copias dos diplomas da asistencia a xornadas/cursos sobre orientación profesional, innovación e emprendemento así como as conclusións do informe-memoria sobre as mesmas presentadas a través da plataforma moodle.
Neste apartado destaca especialmente as Xornadas de Orientación Profesional en Podoloxía organizadas pola Facultade de Enfermería e Podoloxía, que se avaliará exclusivamente en función do número de charlas ás que asista presencialmente e a participación nas mesmas.
10
Estudo de casos A91 B24 B25 B37 B38 B39 C9 C12 C14 C15 C17 O alumnado entregará o documento da solución xustificada do escenario na tarefa Moodle e presentarao e defenderá na aula segundo o traballo previo do grupo dentro da aprendizaxe baseada en problemas, dentro dos prazos marcados.

Criterios de cualificación
Avaliarase a relevancia do traballo feito, a consecución dos obxectivos prioritarios e secundarios dos problemas expostos, as interaccións persoais de cada estudante na aula cos demais membros do grupo (segundo o número de participacións nas reunións do grupo), a achega ao proceso de razoamento grupal (avaluada por cuestionario a cada un dos membros do grupo), a integración de coñecementos teóricos básicos na aplicación práctica, o problema exposto e as conclusións establecidas, a reflexión xeral do aprendido no caso exposto, o pensamento crítico do grupo sobre o caso e a xustificación das intervencións e/o respostas a través de bases documentais, normas e leis éticas e deontolóxicas actuais.
Para valorar o traballo será necesario a asistencia e participación na exposición e defensa do proxecto propio e do resto de grupos.
8
Sesión maxistral A91 A92 A93 Valorarase a asistencia e a participación activa e produtiva ás clases e actividades na aula. 4
Traballos tutelados A91 A93 B24 B25 B38 B39 C9 C11 C13 C15 C16 C17 Para a realización deste proxecto de creación de centro sanitario en que se presten os servizos de podoloxía valoraranse especialmente a orixinalidade e concreción nunha localización real concreta o plan de negocio e a desagregación dos trámites.
Para valorar o traballo será necesario a asistencia e participación na exposición e defensa do proxecto propio e do resto de grupos.
10
Seminario A91 B33 C11 C17 Valorarase a asistencia e participación no seminario, así como a elaboración dunha memoria de valoración de uso do software de xestión clínica COGECOP (ou equivalente) da que se valorará especialmente a creación de exemplos de datos e a valoración crítica do aplicativo, e a elaboración dun informe incluíndo evidencias sobre o uso dos aplicativos coma o certificado dixital e a plataforma É-Saúde (ou equivalente). 8
 
Observacións avaliación

Na matrícula ordinaria: o 60 % da avaliación de materia depende por tanto da proba obxectiva que neste caso será unha proba de resposta múltiple. Por outra banda, o 20% da cualificación dependerá dos traballos tutelados (un de 10% do traballo de creación dun centro sanitario e outro 10% do traballo dos eventos científicos e divulgativos). Finalmente, o 20% da cualificación da materia dependerá da avaliación e seguimento continuo entendendo como tal as sesións maxistrais (4%), os seminarios (8%) e o estudo de casos (8%).

  Optarán á cualificación de MATRÍCULA DE HONRA o estudante que obtendo unha cualificación global superior ao 95% sexa a mellor cualificación da clase na oportunidade avaliada e a súa achega nas clases escenarios e seminarios fose significativa. 
 A cualificación de NON PRESENTADO: outorgarase a aqueles alumnos que non se presentan ao exame. 
 SEGUNDA OPORTUNIDADE: Para aquel alumnado que non supere a materia na primeira oportunidade de avaliación, manterase os mesmos porcentaxes de avaliación que na primeira oportunidade e o alumno poderá volver realizar calquera das tarefas avaliadas que suspendese, neste caso de forma individual (mesmo as que inicialmente eran en grupo) e deberá entregalas 10 días antes da data do exame. As tarefas que non repita manterase a cualificación da primeira oportunidade. Terá que repetir, en calquera caso, o exame final da materia. 
 Para alumnado ERASMUS, SICUE e BILATERAL poderá optar pola avaliación da modalidade ordinaria ou avaliación na que corresponderá o 70% coa nota de proba de resposta múltiple, o 10% coa memoria de eventos científicos-divulgativos e 20% co traballo tutelado de creación de centro sanitario (que neste caso será individual). 
 Para alumnado con  MATRÍCULA A TEMPO PARCIAL a súa cualificación corresponderá o 60% coa nota da proba de resposta múltiple, o 15% coa memoria de eventos científicos-divulgativos, 15% co traballo tutelado de creación de centro sanitario (que neste caso será individual) e o 10% pola participación e tarefas dos seminarios. 
 Para o alumnado con DISPENSA ACADÉMICA a súa cualificación corresponderá o 70% coa nota obtida na proba mixta, o 20% co traballo tutelado de creación de centro sanitario (que neste caso será individual) e o 10% pola participación e tarefas dos seminarios. 
 Convocatorias de SEGUNDA E POSTERIORES MATRÍCULAS: Para aqueles alumnos que cursen a materia e realicen os estudos de casos e traballos tutelados coa cualificación de apto, poden volver cursar toda a materia novamente ou presentarse só ao exame teórico final, tendo en conta que a cualificación do exame teórico fará media coas cualificacións dos seminarios, eventos científicos, os estudos de casos, traballos tutelados e clases maxistrais do curso académico no que cursaron os estudos de casos. 
 Convocatorias da OPORTUNIDAD ADIANTADA DE AVALIACIÓN: Para aqueles alumnos que solicitasen a oportunidade adiantada de avaliación, cumpran cos requisitos e concédaselle poderán presentarse ao exame teórico final cuxa cualificación supoñerá o 100% da cualificación da materia. 

Na realización dos traballos da materia, o plaxio e a utilización de material non orixinal, incluído aquel obtido a través da internet, sen indicación expresa da súa procedencia e, se é o caso, o permiso do seu autor/a, será cualificado con suspenso (0,0) na actividade. Todo iso sen prexuízo das responsabilidades disciplinarias ás que puidese haber lugar tras o correspondente procedemento.

A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.

 A fin de establecer un proceso de mellora contínua da CALIDADE da materia e facilitar a participación de todos os alumnos, mediante o envío dun arquivo co nome Apelido1_Apelido2_Nome-VALORACION.doc poderanse sumar ata 0,4 puntos á puntuación da materia, a condición de que a suma destes puntos non supoña o aprobado da mesma. Esta puntuación virá determinada por: 
  •  Cubrir a enquisa de AVALIEMOS (http://www.udc.gal/avaliemos) [7 días antes da data de peche de actas da 1ª oportunidade]: + 0,25 puntos 
  •  Valoración persoal da materia, describindo brevemente e de forma construtiva o que consideras o mellor e o peor da docencia dá a materia, así como proposta de cambios [12 días antes da data de peche de actas da 1ª oportunidade]: + 0,1 puntos 
  •  Contabiliza o total de horas dedicadas á materia [12 días antes da data de peche de actas da 1ª portunidade]: + 0,05 puntos
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes