Guía DocenteCurso
Facultade de Enfermaría e Podoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Podoloxía
 Asignaturas
  Cirurxía Podolóxica 2
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Cirurxía Podolóxica 2 Código 750G02129
Titulación
Grao en Podoloxía
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Saúde
Coordinación
Mosquera Fernandez, Abian
Correo electrónico
abian.mosquera.fernandez@udc.es
Profesorado
Mosquera Fernandez, Abian
Correo electrónico
abian.mosquera.fernandez@udc.es
Web http://campusvirtual.udc.gal/
Descrición xeral A materia de Cirurxía Podolóxica 2 combina durante o 2º cuadrimestre do 3º curso de grao teoría e práctica co obxectivo xeral de situar o alumnado no marco conceptual das técnicas máis habituais en cirurxía podolóxica e as súas indicacións. A materia pretende achegar o estudantado a unha metodoloxía que lle permita establecer un diagnóstico e un prognóstico certeiros e recoñecer a aparición de complicacións na aplicación das técnicas cirúrxicas propias da súa disciplina. Dende o punto de vista práctico perséguese que o alumnado desenvolva unhas habilidades básicas.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos -Non se farán cambios 2. Metodoloxías * Metodoloxías docentes que se manteñen –Sesión maxistral –Seminarios (con atención personalizada) (computados na avaliación) - Traballos tutelados (con atención personalizada) (computados na avaliación) - Atención personalizada * Metodoloxías docentes que se modifican -Proba obxectiva final: non se realizará. A avaliación destes coñecementos incorporarase á metodoloxía dos seminarios e traballos tutelados) –Prácticas de laboratorio: non se realizarán. Os seus contidos incorporaranse ás metodoloxías dos seminarios e traballos tutelados. 3. Mecanismos de atención personalizada ao estudantado –Correo electrónico: diario. Para o seu uso para realizar consultas, solicite titorías virtuais e resolución de dúbidas relacionadas con calquera das metodoloxías da materia –Campus virtual: diario segundo as necesidades dos estudantes para formular as consultas necesarias –Equipos: • 1 sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos na franxa horaria asignada á materia • Sesións en pequenos grupos de frecuencia que se determinarán segundo as necesidades dos estudantes para o seguimento, apoio e resolución de dúbidas relacionadas coa realización do traballo supervisado e seminarios. Esta dinámica permite un seguimento estandarizado axustado ás necesidades de aprendizaxe dos estudantes. 4.Modificacións na avaliación - Traballos tutelados (50%): en relación cos traballos tutelados, valoraranse os seguintes: –Adecuación metodolóxica -Profundidade dos contidos -Uso dunha lingua propia en Ciencias da Saúde -Utilización de fontes documentais complementarias actuais e relevantes para o tema -Presentación, claridade e concisión na súa preparación -Uso do inglés escrito -Seminario (50%): en relación cos seminarios valorarase o seguinte: - Realización e entrega puntual de todas as actividades relacionadas cos Seminarios. -Capacidade de razoamento e reflexión crítica demostrada polos alumnos -Utilización dunha linguaxe da disciplina. -Presentación e claridade no desenvolvemento de actividades relacionadas con eles. -Responder correctamente aos cuestionarios relacionados cos Seminarios Proporcionarase ao alumnado todo o material necesario para a adecuada realización de ambas metodoloxías e estará dispoñible en formato dixital na plataforma Moodle. Notificarase previamente aos estudantes as datas e o formato de entrega * Observacións de avaliación: Mantéñense como os listados na guía didáctica, agás que: En canto ao cálculo de asistencia, que só se terá en conta respecto ás sesións presenciais que tiveron lugar ata o momento en que se suspendeu a actividade presencial. 1. SITUACIÓNS 1.A) Estudantes a tempo completo: Asistencia / participación en actividades mínimas de clase do 80%: a) Preparación do traballo supervisado (100%) b) Completa as actividades relacionadas cos seminarios (100%) 1.B) Estudantes con recoñecemento á dedicación a tempo parcial e renuncia académica á exención de asistencia, segundo establece a "REGRA QUE REGULA OU NORMAS DE DEDICACIÓN OU ??ESTUDO DE DOS ALUMNOS DE GRAO NA UDC (Art. 2.3; 3.be 4.5 ) (29/05/212): a) Asistencia / participación nas actividades dunha clase mínima do 80%: b) Preparación do traballo supervisado (100%) c) Completa as actividades relacionadas cos seminarios (100%) 2. REQUISITOS PARA SUPERAR O SUXEITO: 1. Seguimento e participación en todas as actividades / metodoloxías da materia 2. Obter unha puntuación do 50% en cada unha das metodoloxías que se inclúen na avaliación (Seminarios e Traballos Titorizados) 3. Entrega de todas as actividades relacionadas cos seminarios e traballos tutelados na data e no formato requirido 4. A oportunidade de xullo estará suxeita aos mesmos criterios que a de xuño. 5. MODIFICACIÓNS DA BIBLIOGRAFÍA OU DA WEBGRAFÍA: Non se farán cambios. Os estudantes terán todos os materiais de traballo dixitalizados dispoñibles na plataforma virtual da UDC. SESIÓNS MAXISTRAIS E SEMINARIOS: Para o alumnado que, por motivos de cuarentena ou confinamento, non poden asistir persoalmente (o que deberán demostrar adecuadamente a través do campus virtual da materia e comunicándoo o mesmo día ao profesor da materia por correo electrónico). farase de forma electrónica, se é posible participando en directo de forma telemática na sesión de EQUIPOS da materia (coa cámara activa) e se esta opción non é posible debido ás circunstancias médicas do alumno ou do profesor, participando nunha entrega diferida de 10 proba de preguntas estándar do tema tratado na clase / seminario. TRABALLOS TUTELADOS: No caso de que a participación no desenvolvemento, exposición e defensa dos traballos non se poida facer presencialmente na aula, valorarase por asistencia (cunha cámara activa) e participación en reunións de grupo.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes