TypeA
|
Code |
|
|
Job guided |
|
AJ1 |
Asesorar ás PYMES no campo sociolaboral. |
|
AJ2 |
Xestionar todas as cuestións relativas ao ámbito das relacións laborais. |
|
AJ3 |
Identificar os distintos tipos de empresas e sociedades incluídas as de economía social e os seus rexímenes xurídicos. |
|
AJ4 |
Capacitar para xestionar os tributos relacionados co ámbito empresarial. |
|
AJ5 |
Coñecer as obrigas das empresas en materia de Seguridade Social e os trámites pertinentes ante as entidades xestoras e colaboradoras. |
|
AJ6 |
Identificar as competencias das entidades xestoras e colaboradoras da Seguridade Social na xestión de prestacións en España e na Unión Europea. |
|
AJ7 |
Analizar a Seguridade Social dos traballadores que circulan no ámbito da Unión Europea. |
|
AJ8 |
Adquirir coñecementos para unha idónea organización laboral nos cadros de persoal. |
|
AJ9 |
Tomar decisións e buscar solucións consensuadas a problemas complexos relativos á situación socio-laboral da empresa. |
|
AJ10 |
Seleccionar as opcións estratéxicas de Recursos Humanos máis acomodadas á contorna multidisciplinar da empresa. |
|
AJ11 |
Elaborar planes de Recursos Humanos, coherentes co obxectivo a acadar. |
|
AJ12 |
Xestionar os procesos de negociación entre as partes da relación laboral co fin de acadar consensos e acordos. |
|
AJ13 |
Coñecer as medidas de solución de conflitos ao alcance de traballadores e empresarios e resolver cales resultan axeitadas en diferentes situacións. |
|
AJ14 |
Adquirir as habilidades necesarias para poñer en funcionamento un Servizo de Prevención Propio ou Alleo e xestionalo. |
|
AJ15 |
Coñecer as respostas da Administración fronte aos incumprimentos laborais e ser capaz de participar no procedemento administrativo sancionador. |
|
AJ16 |
Xestionar as relacións laborais transfronteirizas e transnacionais, tan frecuentes no sur de Galicia. |
TypeB
|
Code |
|
|
Job guided |
|
BJ1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
|
BJ2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
|
BJ3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
|
BJ4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
|
BJ5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
|
BJ6 |
Adquirir un coñecemento amplo das institucións básicas do ámbito socio-laboral especialmente do Dereito do Traballo e da Seguridade Social. |
|
BJ7 |
Desenvolver os coñecementos, habilidades e aptitudes que permitan unha idónea dirección e xestión laboral. |
|
BJ8 |
Saber recoñecer os aspectos económicos da Seguridade Social e das Relacións Laborais. |
|
BJ9 |
Desenvolver a capacidade de organización, planificación e toma de decisións. |
|
BJ10 |
Adquirir os coñecementos necesarios nos campos laboral, tributario e de Seguridade Social para prestar servizos de asesoría socio-laboral. |
|
BJ11 |
Planificar e organizar a prevención dos riscos laborais nas empresas. |
|
BJ12 |
Seleccionar e confeccionar os contratos de traballo adecuados a cada situación laboral. |
|
BJ13 |
Coñecer os dereitos e obrigas dos traballadores e as distintas formas de extinción do contrato de traballo. |
TypeC
|
Code |
|
|
Compound |
|
CC1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CC2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
CC3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CC4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
CC5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
CC6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
CC7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
CC8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |