Guía DocenteCurso Escola Universitaria de Deseño Industrial |
Enxeñeiro Técnico en Deseño Industrial |
![]() |
Tipo A | Código | Competencias / Resultados do título - Específicas | |
A1 | Aplicar o coñecemento das diferentes áreas involucradas no Plano Formativo. | ||
A2 | Capacidade de comprensión da dimensión social e histórica do Deseño Industrial, vehículo para a creatividade e a búsqueda de solucións novas e efectivas. | ||
A3 | Necesidade dunha aprendizaxe permanente e continua (Life-long learning), e especialmente orientada cara os avances e os novos produtos do mercado. | ||
A4 | Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares. | ||
A5 | Identificar, formular e resolver problemas de enxeñaría. | ||
A6 | Comprensión das responsabilidades éticas e sociais derivadas da súa actividade profesional. | ||
A7 | Formación amplia que posibilite a comprensión do impacto das solucións de enxeñaría nos contextos económico, medioambiental, social e global. | ||
A8 | Capacidade para deseño, redacción e dirección de proxectos, en todas as súas diversidades e fases. | ||
A9 | Capacidade de usar as técnicas, habilidades e ferramentas modernas para a práctica da enxeñaría. | ||
A10 | Capacidade para efectuar decisións técnicas tendo en conta as súas repercusións ou costes económicos, de contratación, de organización ou xestión de proxectos. |
Tipo B | Código | Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais | |
B1 | Capacidade de comunicación oral e escrita de maneira efectiva con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. | ||
B2 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo para cuestionar a realidade, buscar e propoñer solucións innovadoras a nivel formal, funcional e técnico. | ||
B3 | Aprender a aprender. Capacidade para comprender e detectar as dinámicas e os mecanismos que estruturan a aparición e a dinámica de novas tendencias. | ||
B4 | Traballar de forma colaborativa. Coñecer as dinámicas de grupo e o traballo en equipo. | ||
B5 | Resolver problemas de forma efectiva. | ||
B6 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. | ||
B7 | Capacidade de liderado e para a toma de decisións. | ||
B8 | Traballar nun entorno internacional con respeto das diferencias culturais, lingüísticas, sociais e económicas. | ||
B9 | Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. | ||
B10 | Capacidade de organización e planificación. | ||
B11 | Capacidade de análise e síntese. |
Tipo C | Código | Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. | |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. | |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|