Guía DocenteCurso
Escola Universitaria de Deseño Industrial
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Enxeñaría en Deseño Industrial
 Asignaturas
  Técnicas e Métodos
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Saídas de campo A2 A3 A6 A9 A10 A14 A18 A19 A21 A23 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C6 C7 C8 Actividades vinculadas a un contexto externo ó contorno académico universitario (empresas, institucións, organismos, monumentos, etc.) relacionadas co ámbito de estudo da materia. Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, a recollida de información, o desenvolvemento de productos (bocetos, deseños, ...), etc. 2
Seminario A1 A2 A3 A6 A9 A10 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C6 Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e a extracción de conclusións por parte de tódolos componentes do seminario. 2
Investigación (Proxecto de investigación) A1 A2 A3 A5 A6 A9 A10 A13 A14 A15 A18 A19 A21 A22 A23 A24 A26 A27 A28 A29 A30 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C6 C7 C8 Método de ensinanza-aprendizaxe no que os estudantes llevan a cabo un proxecto nun tempo determinado para resolver un problema ou abordar unha tarefa mediante a planificación, deseño e realización dunha serie de actividades e todo eso a partir do desenvolvemento e aplicación de aprendizaxes adquiridas y do uso efectivo de recursos. 75
Prácticas a través de TIC A2 A3 A27 A28 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C6 C7 C8 Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións mediante o uso de aplicacións informáticas CAD-CAE-CAM. 15
Traballos tutelados A2 A3 A6 A10 A14 A23 A27 A28 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 Metodoloxía deseñada para promove-la aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe de cómo face-las cousas. Constitúe unha opción basada na asunción polos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensinanza basease en dous elementos básicos: a aprendizaxe independiente dos estudantes e o seguemento desa aprendizaxe polo profesor-tutor.
4
Sesión maxistral A1 A2 A3 A5 A6 A9 A10 A13 A14 A15 A18 A19 A21 A22 A23 A24 A26 A27 A28 A29 A30 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C2 C3 C6 C7 C8 Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuales e a introducción de preguntas dirixidas ós estudantes, coa finalidad de transmitir coñecementos e facilita-la aprendizaxe. 2
 
Observacións avaliación
Os contidos céntranse na adquisición de habilidades e capacidades técnicas e expresivas no marco dun proxecto individual de automoción, mobiliario ou complementos e están enmarcados no traballo creativo persoal e nas exixencias técnico-productivas destes sectores.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes