Guía DocenteCurso
Escola Universitaria de Deseño Industrial
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
 Asignaturas
  Márketing
   Contidos
Temas Subtemas
PARTE I. INTRODUCION
TEMA 1. INTRODUCCION
PARTE II. ANALISE DO MERCADO TEMA 2. ANALISE DO ENTORNO, COMPETENCIA E ANALISE INTERNO

TEMA 3 COMPORTAMIENTO DO CONSUMIDOR
PARTE III. CONCEPTUALIZACION Tema 4. INVESTIGACION DE MERCADOS Y CONCEPTUALIZACION

Tema 5. INNOVACION Y DESARROLLO DE PRODUCTOS
PARTE IV. DECISIONS COMERCIAIS TEMA 6. SEGMENTACION E POSICIONAMENTO

TEMA 7. POLITICA DE PRODUTO E MARCAS

TEMA 8. POLITICA DE DISTRIBUCION

TEMA 9. POLITICA DE PREZOS

TEMA 10. POLITICA DE COMUNICACION
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes