Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | A A |  
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2012)
 Asignaturas
  A intervención en trastornos específicos (disfonía. disartria. prebiacusias) e derivados da parálise cerebral. esquizofrenia. discapacidade intelectua
   Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
Coñecer e realizar a intervención nas disfonías.
Adquirir e desenvolver os recursos personais para a intervención: habilidades sociais e comunicativas, habilidades profesionais, avaliación da propia actuación profesional, técnicas de observación.
Coñecer a clasificación, a terminoloxía e a descrición dos trastornos da linguaxe e a comunicación.
Coñecer, recoñecer e discriminar entre a variedade das alteracións: as alteracións da linguaxe no envellecemento e os trastornos dexenerativos.
Coñecer os principios xerais da intervención nas dificultades da linguaxe e a comunicación.
Coñecer as funcións da Intervención na área da linguaxe e a comunicación: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento.
Coñecer e aplicar os modelos e as técnicas de intervención.
Coñecer as características diferenciais da intervención na linguaxe e a comunicación nos ámbitos familiar, clínico e asistencial.
Coñecer e realizar a intervención en trastornos específicos do desenvolvemento da linguaxe as alteracións da linguaxe no envellecemento e os trastornos dexenerativos.
Realizar a planificación estratéxica da intervención na área da linguaxe e a comunicación.
Adquirir ou desenvolver os recursos persoais para a intervención: habilidades sociais e comunicativas, habilidades profesionais, avaliación da propia actuación profesional, técnicas de observación, técnicas de dinamización ou toma de decisións.
Ser capaz de deseñar instrumentos de recollida de información en programas de intervención en linguaxe e comunicación.
Capacitar para a formación ao profesionais en habilidades de comunicación con persoas maiores en contexto de saúde e enfermidade
Deseñar e desenvolver programas de prevención, intervención e optimización a nivel individual e comunitario.
Coñecer, seleccionar e aplicar instrumentos de avaliación psicolóxica no ámbito do envellecemento.
Saber deseñar, planificar e desenvolver unha investigación científica no ámbito do lengueje e a comunicación.
Coñecer os procesos de comunicación e linguaxe no envellecemento normal, deterioración cognitiva lixeira e demencias.
Saber avaliar as capacidades comunicativas e lingüísticas no envellecemento.
Deseñar programas de intervención individual e grupal en comunicación e linguaxe no envellecemento normal, deterioración cognitiva lixeira e demencias.
Saber deseñar unha investigación sobre algún aspecto concreto da comunicación e a linguaxe no envellecemento.
XERAIS DA MATERIA Poden informar sobre os principios xenerais da intervención nas dificultades da linguaxe e a comunicación. Poden describir as funcións da Intervención na área da linguaxe e a comunicación: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento. Son capaces de aplicar os modelos e as técnicas de intervención. Poden describir as características diferenciais da intervención na linguaxe e a comunicación nos ámbitos familiar, escolar, clínico e asistencial. Son capaces de realizar unha intervención en trastornos específicos do desenvolvemento da linguaxe os trastornos específicos da linguaxe escrita; as dificultades de lectura; os trastornos da fluidez do fala; as disartrias; as disfonías; as alteracións da linguaxe no envellecemento e os trastornos dexenerativos; as alteracións da linguaxe e a comunicación en enfermidades mentais; o mutismo selectivo y as inhibicións da linguaxe. Son capaces de facer unha planificación estratéxica da intervención na área da linguaxe e a comunicación. Posúen os recursos persoais para a intervención: habilidades sociais e comunicativas, habilidades profesionais, avaliación da propia actuación profesional, técnicas de observación, técnicas de dinamización ou toma de decisións. AP4
AP5
BP2
BP4
CP2
CP3
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes