Guía DocenteCurso Facultade de Informática |
Grao en Enxeñaría Informática |
Asignaturas |
Deseño Software |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño Software | Código | 614G01015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición | Cualificación |
Prácticas de laboratorio | Dous boletíns de exercicios baseados na programación en Java e na orientación a obxectos. Unha práctica de deseño centrada no uso de principios e patróns de deseño. A nota de prácticas repártese equitativamente entre os dous boletíns e a práctica de deseño As prácticas son obrigatorias e é necesario obter unha nota mínima de 4 para poder facer media cos outros elementos avaliables. En caso de non chegar á nota mínima implicará que non se poida obter máis dun 4,5 na nota final da materia Un alumno considerarase presentado á materia se presenta as prácticas da mesma (independentemente de se se presenta ou non á proba obxectiva) |
35 |
Seminario | Evaluación continua de actividades propostas ao longo do curso | 5 |
Proba obxectiva | Proba escrita realizada ao final do curso sobre contidos teórico-prácticos. A proba obxectiva é obrigatoria para aprobar a materia e tamén é obrigatorio obter unha nota mínima de 4 para poder facer media cos outros elementos avaliables. En caso de non chegar á nota mínima implicará que non se poida obter máis dun 4,5 na nota final da materia |
60 |
Observacións avaliación | ||
Aspectos a ter en conta para a avaliación de segunda oportunidade (Xullo):
Na segunda oportunidade as porcentaxes son iguais e tamén rexen as normas dun mínimo dun 4 en prácticas e proba obxectiva. Considerarase que un alumno se presenta á segunda oportunidade se volve entregar as prácticas ou se presenta á proba obxectiva. |
|