Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Psicoloxía da aprendizaxe en contextos educativos |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Psicoloxía da aprendizaxe en contextos educativos | Código | 652G01007 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición | Cualificación |
Portafolios do alumno | É unha carpeta ou arquivador de cada grupo de traballo, ordenado por temas, que contén as actividades prácticas de aprendizaxe realizadas polo alumnado da materia. Este portafolios que integra as metodoloxías de aprendizaxe cooperativo, traballos tutelados, estudo de casos e análise de fontes documentais será o material que se contemple na avaliación. |
40 |
Traballos tutelados | Trátase de estudar algunhas das variábeis ou factores da aprendizaxe escolar e elaborar informes/artigos en base a busca e análise de documentación científica e datos. Estes traballos faranse en grupos non superiores a catro persoas. | 0 |
Aprendizaxe colaborativa | Traballo en grupos de catro persoas que consiste na realización de actividades a facer na aula e fóra dela para cada un dos temas. Estas actividades colaborativas serán basicamente de orientación-execución ou demostración-práctica. | 0 |
Análise de fontes documentais | Busca de fontes documentais para descubrir os contidos propios e específicos da disciplina e o currículo da educación infantil. | 0 |
Proba mixta | Proba de carácter individual para verificar o grao de adquisición das competencias do saber e saber facer. | 60 |
Observacións avaliación | ||
1ª CONVOCATORIA. Dependendo
Esta avaliación a/ Da exposición oral e presentación escrita das actividades prácticas grupais de cada un dos temas que suporán un máximo dun 40% da cualificación b/ Para
OUTRAS CONVOCATORIAS Nas restantes convocatorios seguirase a Modalidade B anterior, isto é proba escrita dos contidos teórico-prácticos da materia do curso académico correspondente. |
|