Teaching GuideTerm Faculty of Science |
Grao en Bioloxía |
Subjects |
Xeobotánica: Xeografía botánica |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Xeobotánica: Xeografía botánica | Code | 610G02026 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Entender as relacións entre os vexetais e o medio no que viven | A1 A19 A22 A27 A29 |
B1 B4 B8 |
|
Conocer a diversidade das formacións vexetais terrestres e mariñas | A1 A2 A19 A27 A29 |
B1 B4 |
|
Desenvolver capacidades de observación, descrición e identificación de comunidades vexetais | A1 A2 A6 A11 A20 A22 A27 A29 A30 A32 |
B1 B2 B3 B4 B7 B8 |
C3 |
Desenvolver o hábito e a capacidade para o manexo acaído e crítico da biblografía. | A27 |
B1 B4 B8 B9 |
C3 |
Aprender as técnicas de traballo de campo e laboratorio no recoñecemento e inventariado das comunidades vexetais. | A1 A2 A4 A6 A20 A22 A27 A29 A30 A31 A32 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B12 |
C1 C3 |
Incentivar o interese e motivación para a aprendizaxe da Xeobotánica como ciencia integradora imprescindible para a súa completa formación como biólogos de campo. | B1 B3 B9 |
C4 |
|
Apreciar a riqueza en comunidades vexetais da contorna e o seu gran valor florístico e bioxeográfico. | A1 A24 A27 A29 |
B1 B9 |
C4 |
|