Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
5 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Formación e Orientación Laboral |
Subjects |
Vocational training and labour market |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Vocational training and labour market | Code | 652606611 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatoria | 4 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies | Description | Qualification |
Case study | A34 A18 C6 | O alumnado elaborará un itinerario formativo basándose nun suposto práctico e incorporará a perspectiva de xénero ao mesmo | 30 |
Student portfolio | A16 A17 A18 A31 A34 C3 C4 C7 | O alumnado terá que entregar os traballos solicitados e facer un informe final das aprendizaxes adquiridas | 40 |
ICT practicals | C3 | Consiste na ampliación do marcador social construído conxuntamente no resto das materias específicas do itinerario de FOL. Os criterios de avaliación serán o número de recursos e a categorización utilizada ( amplitude das categorias e subcategorías, e adecuación ás temáticas tratadas.) recursos dixitais que terán que incluír serán os relativos a materia de Mercado Laboral e Formación Profesional, incorporando categorías e subcategorias de clasificación axeitadas. |
5 |
Long answer / essay questions | A16 A17 A18 A29 C4 C7 | O alumnado desenvolverá un ensaio a partir dunha pregunta realizada | 25 |
Assessment comments | |||
ASISTENCIA O alumnado con asistencia regular, que non acuda a unha clase na que se realice algunha actividade, terá que facela individualmente e entregala no prazo indicado á clase. As persoas con matrícula a tempo parcial poderán acollerse á unha modalidade de avaliación específica. Para isto, fai falta solicitar unha titoría, antes ou inmediatamente despois do inicio da materia, co obxecto de establecer as actividades de avaliación e o proceso de supervisión e seguimento. REQUIRIMENTOS PARA APROBAR A MATERIA A cualificación final será o resultado das puntuación obtidas nas tres actividades de avaliación: 1)Portafolio do alumnado (4 puntos); 2) Estudo de casos (3 puntos); 3) Proba de ensaio (3 puntos) Para superar a materia é indispensable obter a metade da cualificación en cada unha das tres actividades. Se un/a alumno/a non consegue o 80% da asistencia e/ou non presenta as tres actividades mencionadas, terá unha cualificación de non presentado na oportunidade de maio. Na oportunidade de xullo deberán de presentarse as actividades de avaliación non superadas. O portafolio do alumnado é unha actividade individual e conterá os seguintes apartados: O estudo de casos é un traballo grupal que se expoñerá e entregarase documentalmente ao finalizar a materia PLAXIO: O plaxio en calquera das actividades realizadas durante a materia, incluído o portafolio, será motivo de suspenso. FALSIFICACIÓN DUNHA FIRMA: Asinar na folla de asistencia por un/unha compañeira ou compañeiro ausente será penalizado coa perda de avaliación continua. COPIA NOS EXAMES: O uso indebido de información durante os exames tamén será motivo de suspenso. NORMATIVA ACADÉMICA DE AVALIACIÓNS, CUALIFICACIÓNS E RECLAMACIÓNS |
|