Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Educación inclusiva y multicultural |
Fuentes de información |
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Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Educación inclusiva y multicultural | Código | 652G02016 | |||||||||||
Titulación |
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Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 2º cuatrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
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Básica | |
As lecturas obrigatorias procederán dunha selección determinada das fontes a seguir: -------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1. Diversidade cultural, convivencia e xustiza social nun mundo globalizado Amnistía Internacional (Ed.) (2006). Vivir en las sombras. Madrid, Amnistía Internacional. Bindé, J. (Dir.) (2005). ¿Adónde van los valores? Coloquios del siglo XXI. Barcelona, Icaria / UNESCO. Fernández Enguita (2016). La educación en la encrucijada. Madrid. Fundación Santillana. Galeano, E. (2008). Carta ao Señor Futuro. A Coruña, Laiovento. Giroux, H.A. (2001). El capitalismo global y la política de la esperanza educada. Revista de Educación. Número extraordinario, pp. 251-263. Montón, M.J.(2003). La atención del alumnado inmigrante en el centro escolar. Graó. Santos Solla, X. M. (2004, (Abril-Xuño). A poboación galega, algo máis ca unha crise demográfica. Grial, Nº 162, pp. 13-17. Terrén, E. (2004). Incorporación a asimilación: la escuela como espacio de inclusión social. Madrid, Los Libros de la Catarata. Torres Santomé, J. (2011). La justicia curricular. El caballo de Troya de la cultura escolar. Barcelona, Morata. 2. Educación Anti-Racista, Educación Intercultural e Multicultural, e a diversidade lingüística nas aulas AA.VV. (2000). Igualdad con diversidad: la apuesta de los Movimientos de Renovación Peadgógica (manuscrito inédito). Confederación de Movimientos de Renovación Peadgógica. Recuperado o 20 de Setembro de 2002 de: http://cmrp.pangea.org/ig_div.htm. AA.VV. (2005): Plan de Acollida: orientacións para a súa elaboración. Materiais de apoio ao profesorado para a atención educativa ao alumnado procedente do estranxeiro. Santiago de Compostela, Consellería de Educación e Ordenación Universitaria, Dirección Xeral de Centros e Ordenación Educativa / Consellería de Emigración / Xunta de Galicia. Recuperado o 14 de xullo de 2011 do URL: http://www.edu.xunta.es/portal/mostrarfile?tipoRecursoCampoID=72e4e373-c0a8fd03-006e7a5b-a9a0b568&recursoID=7e4151de-4532174a-0174813f-36330e8c&lleng=gl Baker, C. (1997). Fundamentos de educación bilingüe y bilingüismo. Madrid, Cátedra.
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Complementária | |
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