Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Gender, Equality and Education |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Gender, Equality and Education | Code | 652G03007 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. O concepto de xénero nas ciencias sociais |
1.1. Precisións terminolóxicas previas: diversidade, diferencia, igualdade, desigualdade; sexo, xénero. 1.2 Patriarcado Androcentrismo Misoxinia. 1.3 Feminismo como marco teórico, como movemento social e político. |
2. Institucións socializadoras/educadoras e mandatos de xénero | 2.1. Mandatos de xénero como contidos culturais 2.2. O papel dos estereotipos na configuracion das identidades 2.3. Principais sexismos inseridos en institucións/servizos e/ou programas de acción socioeducativa. Elementos de ánalise: linguaxe, estrutura, cargos, normativa, organización dos espazos, relacións, contidos, expectativas ... 2.4. Ámbitos a problematizar: Linguaxe; Ocio e tempo de lecer: medios, deporte, videoxogos, revistas; Familias; Socialización profesional; Política |
3. A violencia de xénero | 3.1 Agresividade, poder, violencia: precisións terminolóxicas 3.2 Mitos da violencia de xénero. 3.3. Masculinidades, feminidades e violencia 3.4. A educación na Lei integral de medidas de protección contra a violencia de xénero. 3.5. Sobre da construcción do Amor, o Poder e os Cuidados. |
4. A coeducación: o compromiso colectivo de educar para a igualdade. | 4.1. A coeducación como proxecto feminista. 4.2 Principais sexismos inseridos en institucións/servizos e/ou programas de acción socioeducativa. Elementos de ánalise: linguaxe, estructura, cargos, normativa, organización dos espazos, relacións, contidos, expectativas ... 4.3. Da escola mixta a coeducativa. O papel do xénero na construción do éxito e do fracaso escolar. |
|