Guía DocenteCurso Facultade de Fisioterapia |
Mestrado Universitario en Discapacidade e Dependencia (plan 2015) |
Asignaturas |
Atención Temperá |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Atención Temperá | Código | 651516011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Entender o significado e a utilidade da atención temperá | AI16 |
BI10 |
CI2 |
Coñecer a relación entre a atención temperá, desenvolvemento e discapacidade | AI16 |
BI2 BI9 |
CI1 CI7 |
Ser capaz de comprender e potenciar o papel da familia na atención temperá | AI17 |
BI2 BI7 BI9 |
CI2 |
Coñecer instrumentos de avaliación para a detección de problemas de desenvolvemento aplicables 0-6 anos | AI17 |
BI7 |
CI1 CI2 CI6 |
Coñecer os recursos sociosanitarios dispoñibles para a atención ás persoas con discapacidade | BI2 BI7 BI10 |
CI2 |
|
Ser capaz de deseñar un programa de atención temperá en casos específicos e valorar o seu éxito mediante a investigación | AI16 AI17 |
BI2 BI9 |
CI1 |
Ser capaz de elaborar unha base de datos documental sobre a atención temperá, desenvolvemento e discapacidade | AI17 |
BI10 |
CI7 |
|