Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Avaliación da Lectura en Xordos. Cara a unha Educación Inclusiva | Código | 652498050 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Introdución: Bases téoricas para a evaluacion da lectura nos xordos | Principales teorías Líneas de intervención |
As persoas xordas e as lingua escrita Estratexias de lectura e escritura das persoas xordas Fonoloxía e aprendizaxe da lectura en persoas xordas |
Características dieferenciales |
Estratexias de lectura dos alumnos con xordeira no ensino obrigatorio. Propostas de avaliación | Nivel de lectura dos alumnos con xordeira no ensino obrigatorio. Estratexias que utilizan no acceso á lingua escrita. Diferenzas entre os alumnos oíntes, e alumnos xordos con e sen axudas técnicas. Propostas de avaliación e intervención. |
|