Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
History of Education |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | History of Education | Code | 652G02006 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Document analysis | A8 A9 A10 B1 B3 B16 B17 B21 | Baséase na utilización de documentos e fontes relevantes para a súa análise e posterior utilización para explicar a natureza dos distintos contidos e aspectos da materia. | 10 |
Supervised projects | A8 A9 B1 B3 B8 B10 B12 B15 B16 B23 B24 B25 C1 C6 C7 C8 | Para avaliar esta metodoloxía teranse en conta os seguintes aspectos: - Estrutura: aspectos formais, organización do contido, claridade expositiva e corrección gramatical. - Contido: Comprensión de ideas básicas, dominio conceptual, búsqueda e uso de distintas fontes complementarias e actuais. |
20 |
Critical bibliographical | B1 B3 B9 B15 B16 C1 | Proceso de lectura crítica dun libro elexido polo alumnado entre os ofertados pola profesora. Comprende ademais da lectura da obra en cuestión, a análise do seu contido, unha crítica e mesmo unha valoración en relación con outros documentos de igual ou parecida natureza. Facilitaránse unhas pautas que permitirán a elaboración do mesmo. | 10 |
Oral presentation | B1 B3 B8 B9 B11 B12 B15 B16 B17 B22 B23 B24 C1 C6 | Exposición de traballos realizados diante do grupo de referencia, procurando tirar conclusións sobre a problemática invesigada, documento ou experiencia abordada. Para a súa avaliación teranse en conta os seguintes aspectos: - Orden na exposición. - Relevancia e organización dos contidos expostos. - Coordinación da exposición (que reflicta un traballo colaborativo, non unha suma de partes). - Nivel de comprensión dos contidos básicos. - Claridade expositiva e corrección lingüística. - Creatividade (presentación suxestiva, motivadora, dinamizadora da participación das/os compañeiros/as...) - Uso de recursos... Expoñeranse nas data que se indiquen. É condición indispensable a exposición para presentarse á proba de ensaio. |
10 |
Long answer / essay questions | A8 A9 A10 B1 B3 B8 B9 B15 B16 B23 C1 | A proba de ensaio, de carácter individual, utilizada para a avaliación da aprendizaxe o remate do curso consistirá en dar resposta ás cuestións prantexadas que implicarán un tratamento global e integrado dos contidos abordados ao longo da materia. Valoraránse as respostas concretas e precisas, asi como a utilización de fontes (apoio na documentación achegada así como noutras lecturas realizadas) que favorezan un discurso coherente e razoado. A súa realización terá lugar segundo calendario oficial. |
50 |
Assessment comments | |||
1. OPCIÓNS DE AVALIACIÓN Atendendo ó traballo e á participación do alumnado na materia, a avaliación contempla dúas opcións: Opción A: A cualificación final será a suma das Na realización da proba de ensaio, o alumnado poderá dispor do material dado pola docente ou de elaboración propia durante os 30 minutos iniciais. No caso de que a avaliación Opción B: Para o alumnado que non asiste/participa nas actividades de aula (asistencia inferior ao 85%), e con recoñecemento por parte do Decanato da Facultade de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, No caso de que a avaliación resulte negativa ó final do cuadrimetre, a 2. OBSERVACIONS ADICIONAIS:
- O alumnado da - - Ao longo do 2º - O alumnado de Continuación de estudos (repetidor), obrigatoriamente deberá poñerse en contacto ca profesora antes Todas as condicións descritas serán válidas para a 2ª oportunidade. Grupo B Narciso de Gabriel Fernández A planificación horaria, a metodoloxía docente, a A avaliación final será o resultado da nota obtida O alumnado A cualificación final do alumnado repetidor non asistente dependerá únicamente da nota conseguida no exame. |
|