Guía DocenteCurso Escola Universitaria de Deseño Industrial |
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto |
Asignaturas |
Xestión da Calidade |
Competencias do título |
|
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Xestión da Calidade | Código | 771G01044 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Aplicar o coñecemento das diferentes áreas involucradas no Plano Formativo. |
A4 | Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares. |
A8 | Capacidade de usar as técnicas, habilidades e ferramentas modernas para a práctica da enxeñaría. |
A10 | Comprensión das responsabilidades éticas e sociais derivadas da súa actividade profesional. |
B1 | Capacidade de comunicación oral e escrita de maneira efectiva con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B4 | Traballar de forma colaborativa. Coñecer as dinámicas de grupo e o traballo en equipo. |
B5 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B7 | Capacidade de liderado e para a toma de decisións. |
B10 | Capacidade de organización e planificación. |
B12 | Comprensión das responsabilidades éticas e sociales derivadas da súa actividade profesional |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 | Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. |
C7 | Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|