Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias |
Grao en Química |
Asignaturas |
Química Xeral 3 |
Competencias do título |
|
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Química Xeral 3 | Código | 610G01009 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias do título |
A1 | Utilizar a terminoloxía química, nomenclatura, convenios e unidades. |
A4 | Coñecer os tipos principais de reacción química e as súas principais características asociadas. |
A5 | Comprender os principios da termodinámica e as súas aplicacións en Química. |
A6 | Coñecer os elementos químicos e os seus compostos, as súas formas de obtención, estrutura, propiedades e reactividade. |
A7 | Coñecer e aplicar as técnicas analíticas. |
A12 | Relacionar as propiedades macroscópicas coas de átomos e moléculas. |
A16 | Adquirir, avaliar e utilizar os datos e información bibliográfica e técnica relacionada coa Química. |
A17 | Traballar no laboratorio Químico con seguridade (manexo de materiais e eliminación de residuos). |
A19 | Levar a cabo procedementos estándares e manexar a instrumentación científica. |
A20 | Interpretar os datos procedentes de observacións e medidas no laboratorio. |
A21 | Comprender os aspectos cualitativos e cuantitativos dos problemas químicos. |
A23 | Desenvolver unha actitude crítica de perfeccionamento na labor experimental. |
A25 | Relacionar a Química con outras disciplinas e recoñecer e valorar os procesos químicos na vida diaria. |
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 | Traballar de forma colaborativa. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|