Esta materia aportará unha visión panorámica dos/das autores/as de países que foron colonias do imperio británico, así como das diásporas destes países. Tamén se estudará o contexto socio-histórico destas literaturas coloniais e poscoloniais anglófonas.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Revisaranse as lecturas obligatorias pendentes e, aínda que a intención é manter os contidos, valorarase acortar ou substituir os textos de lectura.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
*Metodoloxías docentes que se modifican
Adaptaranse todas as metodoloxías (Sesións maxistrais, Discusión dirixida, Seminarios, Ensaios e Proba mixta) a o novo entorno non – presencial por medio de Moodle/Teams. Proporcionaranse por estas canles presentacións en PowerPOint autoexplicativas así coma outro material de ensinanza/aprendizaxe (entrevistas, Ted Talks, etc). Os exercicios tamén se adaptarán a estas canles.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle/Teams/Correo electrónico/Teléfono
4. Modificacións na avaliación
Todo o indicado na guía docente segue vixente, aínda que se desenvolverá por medios electrónicos.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Ningunha
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías