Impartiranse coñecementos relacionados co cálculo estocástico e as ecuacións diferenciáis estocásticas, así como coas súas técnicas numéricas asociadas. Tamén se presentarán exemplos de problemas nos que xurdan estos conceptos e técnicas.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos: non se modlfican os contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
todas
*Metodoloxías docentes que se modifican:ningunha
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: consulta de dúbidas por correo electrónico, sistema de videoconferencia do Máster, TEAMS ou skype. A disposición do alumno, fixando cita co alumno cando sexa preciso.
4. Modificacións na avaliación:
-Solución de problemas (40%): avaliación dunha seleción de problemas a resolver polo alumno
-Defensa oral da solución dos problemas (15%): nunha entrevista por videoconferencia revísanse os problemas entregados e o alumno resposta a varias preguntas plantexadas sobre eles.
-Proba obxetiva(35%): realización dunha proba escrita en tempo limitado. Seguimiento síncrono a través dun equipo de videoconferencia. As respostas se entregan por e-mail.
-Defensa oral de la proba obxetiva (10%): nunha entrevista por videoconferencia se revisan os exercicios da proba obxetiva e o alumno resposta a varias preguntas plantexadas sobre eles
*Observacións de avaliación:O sistema de avaliación aplícase tamén á segunda convocatoria.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: non hay modificacións
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías