A materia céntrase na programación con estruturas de datos dinámicas e complexas, tratadas baixo a óptica dos tipos de datos abstractos. Pertence ao bloque de materias de Linguaxes e Programación do Módulo de Formación Básica da titulación. Presenta unha forte interrelación coas materias do Módulo Común á Rama de Informática, sendo as relacións mais estreitas con Programación I, Bases de Datos, Algoritmos e Deseño Software. Tamén presenta certa relación co bloque temático de Matemáticas, especialmente coa materia Matemática Discreta. Respecto ao perfil profesional, moitas áreas da computación requiren a habilidade de traballar coas estruturas de datos que se estudan nesta materia que permitirá aos/as estudantes mellorar as súas habilidades como programadores/as.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se producirán cambios nos contidos.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Sesión maxistral
Solución de problemas
Prácticas de laboratorio
Proba obxectiva
Todas as metodoloxías docentes se manteñen, tan só cambia o medio de uso:
Manterase a realización síncrona das actividades ligadas a estas metodoloxías a través de Teams, nas franxas horarias que teñen asignadas no calendario oficial. Estas sesións síncronas poderán combinarse con material dixitalizado (vídeos, presentacións, etc.).
No caso das sesións maxistrais, poderán ser gravadas e postas a disposición do alumnado a través da plataforma Moodle.
No caso das “Prácticas de laboratorio” realizaranse sesións en pequenos grupos para o seguimento e apoio na realización das actividades propostas.
Por necesidades docentes técnicas ou organizativas, os estudantes poderán ser asignados a outros grupos e franxas horarias, previo acordo estudante/docente.
No caso de que o exame non poda realizarse de modo presencial, pasará a realizarse de modo online.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Ningunha
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado.
Serán os mesmos que os habilitados en condicións de normalidade (non presenciais).
4. Modificacións na avaliación
As condicións de avaliación contidas na Guía Docente non sufrirán cambios.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se contemplan.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías