Nesta materia búscase que o alumno adquira os coñecementos básicos de compoñentes e circuítos que conforman os sistemas eléctricos e electrónicos do buque. Devanditos coñecementos permitiranlle evaluar o funcionamento dos sistemas de potencia, control y comunicacións do barco, ademais de adquirir xuízo crítico para detectar fallos e resolvelos.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non hai cambios nos contidos.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Sesións maxistrais, de resolución de problemas e prácticas a través das TIC.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Se a docencia fose non presencial, cambiaríase o uso de diapositivas e taboleiro por explicacións con diapositivas en Teams (impartidas no horario de clase) e/ou copia de diapositivas con explicacións detalladas en Moodle (campusvirtual.udc.es), en formato pdf. Estarían dispoñibles en Stream as clases non presenciais impartidas por Teams e/ou os pdf en Moodle (campusvirtual.udc.es). As prácticas de laboratorio adaptaríanse para poder ser realizadas de xeito non presencial co apoio das TIC mediante vídeos, tarefas interactivas de arrastre de texto/vídeo, etc.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
As titorías faranse por Teams.
4. Modificacións na avaliación
Podería cambiarse a duración das avaliaciones e o número de preguntas nos tests.
*Observacións de avaliación:
A proba mixta e/ou a proba de resposta breve e/ou tests poderían ser non presenciais, se as circunstancias así o recomendan.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Estarían dispoñibles en Stream as clases non presenciais impartidas por Teams e/ou os pdf de Moodle. Os materiais das prácticas xa estarán de maneira dixitalizada en Moodle (campusvirtual.udc.es).
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías