Intervention on the Reading and Writing Disorders and Contributions ICT
Code
652498035
Study programme
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
Descriptors
Cycle
Period
Year
Type
Credits
Official Master's Degree
2nd four-month period
First
Optional
9
Language
Spanish
Teaching method
Non-attendance
Prerequisites
Department
Pedagoxía e Didáctica Psicoloxía
Coordinador
Fernández Fernández, María Pilar
E-mail
pilar.fernandez1@udc.es
Lecturers
Fernández Fernández, María Pilar
Iglesias Amorin, Fernando
E-mail
pilar.fernandez1@udc.es
f.amorin@udc.es
Web
General description
Os obxectivos desta materia poden resumirse nos seguintes:
Proporcionar un coñecemento básico sobre a dimensión estrutural, funcional e procesual dos principais trastornos da linguaxe escrita.
Analizar o papel da memoria no funcionamento lingüístico e cognitivo en tarefas de lecto-escritura.
Deseñar actividades reintervención funcional para un bo desenvolvemento lecto-escritor.
Que establezan relacións entre os procesos implicados na lingua escrita e os diferentes tipos de dificultades que poden presentar os nenos nesta tarefa
Que deduzan o bo uso e/ou as dificultades que encontran os nenos na lingua escrita a partir da análise funcional das tarefas realizadas por estes
Que estuden que información e que variables debemos coñecer para entrar no diagnóstico diferencial entre o atraso lector (dificultades globales,…) e as dificultades específicas
Que tomen conciencia de que na intervención, os obxectivos deben ser coherentes coa valoración funcional levada a cabo.
Que coñezan o modelo PASS (planificación, atención, procesamento sucesivo, procesamento simultáneo) e a relación destes procesos coa lectura
Ademais, nesta materia preténdese que o estudante coñeza os diferentes procedementos tecnolóxicos deseñados dende as TIC para facilitar a aprendizaxe da lecto-escritura, tratar as dificultades de aprendizaxe neste dominio e mellorar a nosa capacidade tecnolóxica para investigar os procesos que interveñen na comprensión lectora
Contingency plan
1. Modifications to the contents
2. Methodologies
*Teaching methodologies that are maintained
*Teaching methodologies that are modified
3. Mechanisms for personalized attention to students
4. Modifications in the evaluation
*Evaluation observations:
5. Modifications to the bibliography or webgraphy
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.