Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
3 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Educación Física |
Subjects |
Attention to the diversity in the physical education |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Attention to the diversity in the physical education | Code | 652603312 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 4 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
BLOQUE I: Necesidades especiais de tipo anatómico-fisiolóxico. | I.1.- Discapacidades derivadas da perda ou anormalidade dunha estrutura ou función: conceptos e clasificación. I.2.- Características das discapacidades fisiolóxicas ou anatómicas. I.3.- Necesidades educativas nas discapacidades fisiolóxicas ou anatómicas. I.4.- Recursos para o ensino da educación física en persoas con discapacidade fisiolóxica ou anatómica. |
BLOQUE II: Necesidades especiais de tipo psíquico e sensorial. | II.1.- O marco legal de apoio ás persoas con discapacidade psíquica e discapacidade sensorial. II.2.- Conceptos crave: discapacidade intelectual, trastornos de conduta, trastornos mentais, trastornos por déficit atencional e hiperactividade e discapacidade sensorial. II.3.- Ideas fundamentais sobre o ensino da educación física para estas poboacións. |
BLOQUE III: A educación física, a discapacidade e o medio natural. | III.1.- As actividades na natureza como ferramenta de inclusión para o alumnado con discapacidade. III.2.- Actividades no medio natural para alumnos/as con discapacidade física, psíquica e/ou sensorial. |
BLOQUE IV: Ética e deontoloxía en educación física escolar e deporte. | IV.1.- Moral e ética. IV.2.- Inclusión e exclusión. IV.3.- Ética e docencia. IV.4.- Ética e investigación. IV.5.- Código deontolóxico. |
|