Estudo e avaliación dos contidos no ensino-aprendizaxe das materias de inglés no contexto da Educación Secundaria Obligatoria e Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
- Non se realizarán modificacións nos contidos.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Ningunha
*Metodoloxías docentes que se modifican
- Presentación oral: Manterase o formato pero será realizada por cada alumnx de forma telemática.
- Proba de ensaio: O alumnado desenvolverá o tema elexido no seu domicilio e será entregado en Moodle na data oficial de exame.
- Sesión maxistral: O profesor dirixirá estas sesións (ou partes das sesións) por vía telemática.
- Discusión dirixida: Os debates realizaranse de forma telemática.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- As sesións de titoría se realizarán de forma telemática.
4. Modificacións na avaliación
Manteranse as porcentaxes e os métodos de avaliación.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
En caso de emerxencia sanitaria, poderase distribuir entre o alumnado a bibliografía necesaria.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías