Learning outcomes |
Study programme competences / results |
(CE-G2) Comprender o desenvolvemento da personalidade destes estudantes e as posibles disfuncións que afectan á aprendizaxe. |
AJ1
|
|
|
(CE-G1) Coñecer as características dos estudantes, os seus contextos sociais e motivacións. |
AJ1 AJ2
|
|
|
(CE-G3) Elaborar propostas baseadas na adquisición de coñecementos, destrezas e aptitudes intelectuais e emocionais. |
AJ3
|
|
|
(CE-G4) Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudiantes con diferentes capacidades e ritmos de aprendizaxes. |
AJ4
|
|
|
(CE-G5) Coñecer os procesos de interación e comunicación na aula e no centro, abordar e resolver posibles problemas. |
AJ5
|
|
|
(CE-G6) Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país. |
AJ6
|
|
|
(CE-G7) Coñecer e aplicar recursos e estratexias de información, titoría e orientación académica e profesional. |
AJ7
|
|
|
(CE-G8) Promover accións de educación emocional, en valores e formación cidadá. |
AJ8
|
|
|
(CE-G9) Participar na definición do proxecto educativo e nas actividades xerais do centro atendendo a criterios de mellora da calidade, atención á diversidade, prevención de problemas de aprendizaxe e convivencia. |
AJ9
|
|
|
(CE-G10) Relacionar a educación có medio e comprender a función educadora da familia e a comunidade, tanto na adquisición de competencias e aprendizaxe como na educación no respecto dos dereitos e liberdades, naa igualdade de dereitos e oportunidades entre homes e mulleres na igualdade de trato e non discriminación das persoas con discapacidade. |
AJ10
|
|
|
(CE-G11) Coñecer a evolución histórica da familia, os seus diferentes tipos e a incidencia do contexto familiar na educación. |
AJ11
|
|
|
(CE-G12) Adquirir habilidades sociais na relación e orientación familiar. |
AJ12
|
|
|
(CE-G13) Comprender as implicacións educativas da situación lingüística galega e adquirir e aplicar criterios, estratexias e recursos pedagóxicos para participar na planificación e desenvolvemento do plan lingüístico do centro. |
AJ13
|
|
|
(CE-G14) Respectar e promover os dereitos humanos, os valores da cultura da paz e dos valores democráticos, e o recoñecemento dos principios y fundamentos da atención á diversidade. |
AJ14
|
|
|
(CE-E1) Coñecer o valor formativo e cultural das materias correspondentes á especialización. |
AJ15
|
|
|
(CE-E2) Coñecer os contidos que se cursan nas respectivas ensinanzas. |
AJ16
|
|
|
(CE-E3) Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas. |
AJ17
|
|
|
(CE-E4) Coñecer contextos e situacións nas que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares. |
AJ18
|
|
|
(CE-E5) Coñecer os desenvolvementos teórico-prácticos do ensino e a aprendizaxe das materias correspondentes. |
AJ19
|
|
|
(CE-E6) Transformar os currículos en programas de actividades e de traballo. |
AJ20
|
|
|
(CE-E7) Adquirir criterios de selección e elaboración de materiais educativos. |
AJ21
|
|
|
(CE-E8) Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as aportacións dos estudantes. |
AJ22
|
|
|
(CE-E9) Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe. |
AJ23
|
|
|
(CE-E10) Coñecer estratexias e procedimentos de avaliación e entender a avaliación como un procedemento de regulación da aprendizaxe e estímulo ao esforzo. |
AJ24
|
|
|
(CE-E11) Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada. |
AJ25
|
|
|
(CE-E12) Analizar críticamente o desempeño da docencia, das boas prácticas e da orientación utilizando indicadores de calidade. |
AJ26
|
|
|
(CE-E13) Identificar os problemas relativos ao ensino e á aprendizaxe das materias da especialización e plantexar alternativas e solucións. |
AJ27
|
|
|
(CE-E14) Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación e avaliación educativas e ser capaz de deseñar e desenvolver proxectos de investigación, innovación e avaliación. |
AJ28
|
|
|
(CE-P1) Adquirir experiencia na planificación, na docencia e na avaliación das materias correspondentes á especialización. |
AJ32
|
|
|
(CE-P2) Acreditar un bo uso da expresión oral e escrita na práctica docente. |
AJ33
|
|
|
(CE-P3) Dominar as destrezas e as habilidades sociais necesarias para fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e a convivencia. |
AJ34
|
|
|
(CE-P4) Participar nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación a partir da reflexión sobre a práctica. |
AJ35
|
|
|