Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Orientation and Tutorials |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Orientation and Tutorials | Code | 652G01016 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Determinar, a partir das necesidades do alumnado, familia ou resto da comunidade educativa, propostas de actuación. | A22 A32 |
||
Enumerar as funcións do titor e do orientador en relación co alumnado, familias e resto do profesorado e explicar o que isto leva. | A10 A11 A12 A22 |
||
Transferir información a especialistas que colaboren co centro para a identificación e atención do alumnado con NEAE | A8 |
||
Poñer en práctica as competencias sociais para traballar en equipo e salvar os obstáculos que vaian xurdindo. | B2 B4 B5 B11 B12 B22 |
C3 |
|
Defender a necesidade da formación continua como profesional e cidadán. | B14 B15 |
C3 C5 C7 |
|
Aplicar os principios éticos á práctica profesional e persoal. | B6 |
C6 |
|