Tratase de una materia obrigatoria que se imparte no primeiro cuatrimestre do terceiro curso do Título de Grado de Logopedia e que constará de clases expositivas por parte do profesor a través de Microsoft Teams e Moodle de forma sincrónica ou asincrónica e clases interactivas nas que teñen que expor os traballos tutelados en grupos de 2-4, os alumnos de forma presencial ou a través de Teams. As exposicións deberán ser presenciáis ou a través de Microsoft Teams. En ocasions as clases interactivas unificaránse para que participen todos os alumnos na exposición dos traballos dos compañeiros e interaccionen con eles.
Na segunda oportunidade (Julio) realizarse un examen tipo test si e presencial o pregunta curta vía Teams
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Sin modificacións
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Sesión maxistral
Discusión dirixida (computa na avaliació)
Traballos tutelados (con atención personalizada) (computa na avaliación)
Atención personalizada
*Metodoloxías docentes que se modifican
Non existen
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico para solicitar encontros virtuais para resolver dubidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
Teams
Moodle
4. Modificacións na avaliación
As que aparecen na Guía docente
*Observacións de avaliación:
Asistir e participar regularmente nas actividades da asignatura.
Entregar y expoñer os traballos tutelados na fecha que se indique.
A oportunidade de Xulio consistirá nún examen tipo pregunta curta
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán modificacións
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías