Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información Computación
Coordinación
Martinez Perez, Maria
Correo electrónico
maria.martinez@udc.es
Profesorado
Garabato Míguez, Daniel
Gomez Garcia, Angel
Martinez Perez, Maria
Correo electrónico
daniel.garabato@udc.es
angel.gomez@udc.es
maria.martinez@udc.es
Web
Descrición xeral
A influencia das Tecnoloxías da Información é cada vez maior nas organizacións pasando de dar soporte ás actividades operativas ao apoio á toma de decisións e xestión. Ademais, o entorno cada vez máis competitivo e esixente no que teñen que moverse as organizacións fai que teñan que mellorar a súa xestión e a integración das distintas áreas para poder ofrecer un mellor servizo.
Nesta materia trataranse os Sistemas Informáticos que integran a información xerada polas distintas actividades da empresa, facilitando o seu seguimento e servindo de soporte á toma de decisións e á xestión da organización.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizan cambios nos contidos da materia.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
A maior parte das metodoloxías docentes mantéñense pero adaptando a súa realización á docencia exclusivamente non presencial mediante as ferramentas proporcionadas pola UDC (Moodle, Teams, e-mail, chamadas telefónicas desviadas dende o despacho ao móbil persoal). Así temos:
- Traballos tutelados: por medio do canal de Teams (videochamadas, chat, chamadas de audio) da materia para o seguimento e consulta de dúbidas. A entrega realízase nunha tarefa de Moodle.
- Prácticas de laboratorio: por medio do canal de Teams (videochamadas, chat, chamadas de audio) da materia para a explicación e consultas das dúbidas sobre as mesmas. Ademais, a contorna de desenvolvemento das prácticas permite que sexan realizadas nos equipos do alumnado. A entrega realízase nunha tarefa de Moodle.
- Presentación oral: a exposición dos traballos tutelados farase por medio do canal de Teams da materia (reunión) e en casos excepcionais mediante o envío dun vídeo gravado polos/as alumnos/as. A entrega realízase nunha tarefa de Moodle.
- Sesión maxistral: por medio da organización do canal de Teams (reunión) da materia. A documentación publícase en Moodle.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Proba obxectiva: no caso dunha situación de excepcionalidade se substitúe o exame pola entrega duns exercicios prácticos dos principais temas impartidos nas clases maxistrais. A puntuación na avaliación da proba intercámbiase coa dos traballos.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Moodle. Temporalidade: A lo menos unha vez á semana. Realízase a publicación dos contidos, tarefas, mensaxes en foros, etc. necesarios para o seguimento normal da materia. Ademais, independentemente destas publicacións, respóndese ás consultas do alumnado o antes posible.
- Teams. Temporalidade: A lo menos dúas veces á semana. Videochamada, chamada de audio, chamada telefónica en caso de falta de conectividade. Realízase para a docencia non presencial da materia, cumprindo os horarios do calendario académico establecidos polo centro. Ademais, independentemente deste horario, respóndese ás consultas do alumnado no equipo da materia o antes posible. Conexión para resolución de dúbidas prácticamente a diario.
4. Modificacións na avaliación
*Metodoloxía: Peso na cualificación-Descrición
- Traballos tutelados: 20%-Avaliarase a calidade e exposición dos traballos realizados.
- Prácticas de laboratorio: 40%-Seguimento das prácticas de laboratorio.
- Exercicios prácticos: 40%-Actividades prácticas dos principais temas impartidos nas clases maxistrais.
- Proba obxectiva: 0%-Proba de avaliación dos coñecementos teórico/prácticos da materia.
*Observacións de avaliación:
No caso dunha situación de excepcionalidade e tendo en conta que se está a realizar unha avaliación continua mediante traballos prácticos de cada tema, decídese substituír a proba obxectiva pola entrega de novas tarefas. O peso da avaliación da proba intercámbiase entre eles. Estes criterios aplícanse á avaliación de alumnos/as que se presenten tanto á primeira como á segunda oportunidade.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizan cambios na bibliografía.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías