Guía DocenteCurso Facultade de Fisioterapia |
Grao en Fisioterapia |
Asignaturas |
MARCO TEÓRICO DA FISIOTERAPIA E A REHABILITACIÓN FÍSICA |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | MARCO TEÓRICO DA FISIOTERAPIA E A REHABILITACIÓN FÍSICA | Código | 651G01006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 9 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Diferenciar, dentro do desenvolvemento histórico xeneral da Fisioterapia, as principais características das etapas precientífica e científica. | A1 A2 |
B1 |
C3 |
Analizar a Fisioterapia desde unha perspectiva conceptual establecendo a diferenciación con outras disciplinas das ciencias da saúde. | A2 |
B2 |
C3 |
Identificar o concepto e as características psicosociais dunha profesión, a Fisioterapia, as súas normas reguladoras e os principios éticos que a rexen. | A2 A13 A14 |
B2 |
|
Analizar o marco competencial do fisioterapeuta e establecer a súa relación co marco académico no que se adquire e cos ámbitos de exercicio profesional. | A3 |
B2 |
C3 |
Diferenciar o coñecemento común do coñecemento científico describindo as orixes, as características e as fases do método científico. Analizar o método científico en Fisioterapia. | A4 A9 A10 |
B3 |
C8 |
Nomear os marcos teóricos da Fisioterapia: marco teórico tradicional e marco teórico actual, profundando nas teorías xerais, básicas e propias. | A2 A3 A9 A10 A15 |
B1 B2 |
C5 |
Identificar as fases do proceso fisioterapéutico, secuenciando as diferentes etapas que o compoñen, argumentando a necesidade da súa implementación na actuación profesional do fisioterapeuta. | A5 A7 A8 A9 A17 A18 |
B2 B3 |
C9 |
Definir o concepto de diagnóstico de Fisioterapia, os criterios básicos para a súa formulación e a terminoloxía diagnóstica. Deseñar un diagnóstico de fisioterapia seguindo os modelos establecidos, analizando as súas limitacións e propoñendo alternativas. | A6 |
B2 B3 B4 |
C9 |
Manexar os principios que rexen a relación terapeuta?paciente na contorna clínica, identificando os tipos de relación existente e seleccionando aquela que se axuste a un contexto biopsicosocial. | A11 A12 A16 A19 |
B4 B5 |
C1 C3 C4 C9 |
|