Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
3
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Híbrida
Prerrequisitos
Departamento
Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información Electrónica e Sistemas Enxeñaría de Computadores
Coordinación
Vazquez Regueiro, Carlos
Correo electrónico
carlos.vazquez.regueiro@udc.es
Profesorado
Andrade Canosa, Diego
Castro Pena, Luz
Vazquez Regueiro, Carlos
Correo electrónico
diego.andrade@udc.es
maria.luz.castro@udc.es
carlos.vazquez.regueiro@udc.es
Web
Descrición xeral
Aprender as características específicas do desenvolvemento de videoxogos para dispositivos móbiles.
Adquirir coñecementos para aproveitar as capacidades e funcionamiento do hardware específico destes dispositivos, como é o caso do acelerómetro, xiroscopio, posición GPS, pantalla multitáctil, etc.
Adaptar os contidos e as mecánicas dun videoxogo debido ás diferencias e limitacións destes dispositivos.
Aprender os coñecementos básicos sobre os distintos métodos de monetización e venta dispoñibles no eido Android, así como os mecanismos para o almacenamento centralizado e o intercambio de información entre dispositivos a través de Internet.
Incluiránse tamén nocións e exemplos básicos de videoxogos con realidade aumentada.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías