Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
10 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Ciencias Sociais (Geografía e Historia) |
Asignaturas |
As Ciencias Sociais no Ensino Secundario |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | As Ciencias Sociais no Ensino Secundario | Código | 652604412 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer o valor formativo do ensino das Ciencias Sociais na Educación Secundaria e no Bacharelato. | AP1 AP2 AP11 |
BP6 BP8 BP14 |
CP4 CP6 CP7 CP8 CP9 |
Adquirir as competencias necesarias para o ensino-aprendizaxe das Ciencias Sociais na Educación Secundaria e no Bacharelato. | AP2 AP8 AP9 AP11 AP12 AP14 |
BP1 BP2 BP5 BP8 BP14 |
CP1 CP3 CP4 CP6 CP7 CP8 |
Coñecer o currículo das ciencias sociais da Educación Secundaria e do Bacharelato. Analizar as metas educativas, a selección e organización dos contidos, as estratexias de ensino e aprendizaxe e os criterios e formas da avaliación. | AP2 AP4 AP5 AP6 AP7 AP10 |
BP2 BP3 BP4 BP5 BP8 |
CP3 CP4 CP6 CP7 CP8 |
Reflexionar sobre a evolución do ensino das Ciencias Sociais, as súas perspectivas e enfoques actuais e as súas aportacións educativas. | AP3 AP11 AP12 AP13 |
BP1 BP6 |
CP3 CP4 CP6 CP7 CP8 |
Adquirir competencias para transferir á práctica os coñecementos teóricos e deseñar propostas didácticas innovadoras que melloren as prácticas de ensino e aprendizaxe das ciencias sociais no contexto educativo da etapa de Educación Secundaria e o Bacharelato. | AP4 AP5 AP6 AP7 AP8 AP13 |
BP3 BP4 BP6 BP8 |
CP3 CP4 CP6 CP8 |
|