TipoA
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
AP1 |
Analizar e interpretar textos, aplicando diferentes modelos teóricos e xenéricos |
|
Investigador |
|
AI1 |
Ser capaz de desenvolver un enfoque orixinal e creativo na investigación avanzada no ámbito dos estudos literarios e culturais |
|
AI2 |
Aplicar unha perspectiva comparatista de carácter transnacional e plurilingüístico aos estudos literarios, artísticos e culturais |
|
AI3 |
Adquirir a capacidade de xestionar ferramentas e recursos de investigación aplicados no ámbito dos estudos literarios e culturais |
|
Mixto |
|
AM1 |
Integrar os estudos literarios nun contexto cultural mais extenso que trascenda os límites dunha soa lingua e/ou nación, atendendo á diversidade cultural |
|
AM2 |
Ampliar o concepto de literatura, a través da súa relación coas TICS, os medios de comunicación, o cine, as artes, no marco da diversidade cultural |
|
AM3 |
Ser capaz de realizar aportacións creativas e orixinais no estudo comparatista dos textos literarios, dos productos artísticos e das realidades culturais |
|
AM4 |
Aplicar as técnicas de análise cultural en contextos diversos |
|
AM5 |
Adquirir as habilidades necesarias para analizar e investigar os mecanismos dos procesos de comunicación |
|
AM6 |
Coñecer e valorar a diversidade cultural, con especial atención aos ámbitos hispánico e galego-portugués |
|
AM7 |
Coñecer as principais correntes teóricas que integraron e integran a reflexión sobre a literatura e a cultura, así como os seus antecedentes |
|
AM8 |
Comprender os procesos históricos dos estudos literarios e culturais e os seus cambios de paradigma |
|
AM9 |
Aplicar as técnicas de análise cultural respetando os fundamentos ideolóxicos presentes en contextos diversos |
TipoB
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
BP1 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións(TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da vida |
|
BP2 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
|
BP3 |
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñibles para resolver problemas cos que deben enfrontarse |
|
BP4 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe |
|
BP5 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
|
BP6 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser, en grande medida, autodirixido ou autónomo |
|
BP7 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
|
BP8 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
|
Investigador |
|
BI1 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base e oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
BI2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en entornos novos ou pouco coñecidos. dentro de contextos mais amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
BI3 |
Que os estudiantes sexan capaces de integrar coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
Mixto |
|
BM1 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
|
BM2 |
Falar ben en público |
|
BM3 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro |
TipoC
|
Código |
|
|
Investigador |
|
CI1 |
Desenvolver habilidades cognitivas avanzadas (capacidade de síntesise, análise e pensamento crítico) relacionadas co desenvolvemento e a creación dun perfil investigador |
|
CI2 |
Adquirir a capacidade de concebir e deseñar proxectos de investigación con rigor académico |
|
CI3 |
Desenvolver habilidades de xestión da información para propósitos académicos e de investigación |
|
Mixto |
|
CM1 |
Adquirir capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva |
|
CM2 |
Traballar de maneira interdisciplinar en entornos diversos |
|
CM3 |
Demostrar un compromiso ético coas desigualdades |
|
CM4 |
Promover o entendemento intercultural desde a comprensión da diversidade |
|
CM5 |
Integrar coñecementos de campos de estudos diversos |
|
CM6 |
Aplicar coñecementos e habilidades na resolución de problemas en entornos novos o non familiares en contextos interdisciplinares |