Guía DocenteCurso
Facultade de Informática
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Enxeñaría Informática
 Asignaturas
  Programación II
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Dominar os mecanismos de xestión dinámica da memoria. A4
B1
C6
Coñecer os mecanismos de abstracción no deseño de estruturas de datos. A4
B1
B3
C3
C6
Construír especificacións e deseñar o tipo abstracto de datos a partir delas. A3
A4
B1
B3
C3
C6
Usar as estructuras de datos adecuadas e programar os algoritmos de manipulación para solucionar problemas reais. A3
A4
B1
B3
C3
C6
Asumir a necesidade de unha boa especificación e un bó deseño como pasos previos á codificación. A4
B3
C6
Interiorizar boas prácticas de programación. A4
B3
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes