Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Gráficos por Computador |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Gráficos por Computador | Código | 616G02031 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Prácticas a través de TIC | A14 B2 B7 B8 B12 B13 C3 C4 C6 C7 C9 | Valorarase a asistencia e aproveitamento dos exercicios realizados no tempo de prácticas das clases | 60 |
Proba obxectiva | B1 B4 B5 C1 | O exame de preguntas curtas ou test evaluarase según os coñecementos impartidos nas clases Esta proba se poderá superar en evaluación continua, con varias probas curtas, en varias clases do cuadrimestre, ou dunha vez na data de exame oficial |
40 |
Observacións avaliación | |||
A nota total para aprobar a materia é de 5 puntos sobre 10. Na Proba obxectiva é necesario obter un mínimo dun 3,5 sobre 10 para suma-la nota das prácticas. A nota do apartado de prácticas conseguida para a primeira Dispensa académica: - - A dispensa será de ata o 75% de horas de clase. - A evaluación tanto para a primeira, como para a segunda oportunidade, e |
|