Guía DocenteCurso
Facultade de Economía e Empresa
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencias Empresariais
 Asignaturas
  Fundamentos de Mercadotecnia
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Xestionar e administrar una empresa ou organización de pequeño tamaño, entendendo a súa ubicación competitiva e institucional e identificando as súas fortalezas e debilidades. A3
A5
A11
A18
A19
B1
B2
B3
B4
B6
B7
B8
Emitir informes de asesoramento sobre situacións concretas de empresas e mercados. Identificar as fontes de información económica relevante e o seu contido. A1
A3
A11
A20
B11
B12
B13
Comunicarse con fluidez no seu contorno e traballar en equipo. Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. A1
B5
B9
B14
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Saber diseñar e implementar un plan de marketing A12
A23
B10
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes