Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física |
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte |
Asignaturas |
Proceso de ensino/aprendizaxe da actividade física e do deporte |
Fontes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Proceso de ensino/aprendizaxe da actividade física e do deporte | Código | 620G01022 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Arnod, P. J. (1991). Educación física, movimiento y curriculum. Madrid. Morata Benedito, V (1982). Sistematización del proceso didáctico. Barcelona. SE Benedito, V (1987). Introducción a la didáctica. Fundamentación teórica y diseño curricular. Barcelona. Barcanova Bertalanffy, LV (1980). Teoría general de sistemas. Madrid. Fondo de cultura económica Contreras, O. R. (1998). Didáctica de la educación física. Un enfoque constructivista. Barcelona. INDE Cratty. B. J. (1979). Motricidad y psiquismo en la educación y el deporte. Valladolid. Miñón Díaz, J. (1994). El curriculum de la educación física en la reforma educativa. Barcelona. INDE Escudero, J. M. (1981). Modelos didácticos. Planificación sistemática y autogestión educativa. Barcelona. Oikos-Tau Famose, J. P. (1992). Aprendizaje motor y dificultad en la tarea. Barcelona. Paidotribo Ferrández, A. Sarramona, J y Tarin L. (1981). Tecnología didáctica. Teoría y práctica de la programación escolar. Barcelona. CEAC Gimeno Sacristán, J. (1981). Teoría de la enseñanza y desarrollo del curriculum. Madrid. Anaya Gimeno Sacristán, J. y Pérez Gómez, A. I. (1992). Comprender y transformar la enseñanza. Madrid. Morata Hernández Hernández, P. (1989). Diseñar y enseñar. La Laguna. ICE Imbernon, F. (1994). La formación y el desarrollo profesional del profesorado. Hacia una nueva cultura profesional. Barcelona. GRAO Imbernon, F. (1997). La formación del profesorado. Barcelona. Paidós Lorenzo, M. (1994). El diseño curricular base. Alcoy. Marfil Pérez Gómez, A. (1998). La cultura escolar en la sociedad neoliberal. Madrid. Morata Pierón, M. (1988). Didáctica de las actividades físicas y deportivas. Madrid. Gymnos Riera, J. (1989). Aprendizaje motor. Madrid. Alhambra Romero, S. (1998). Fundamentación de los contenidos en la educación física escolar. Sevilla. Wanceulen Ruiz Pérez, L. M. (1995). Competencia motriz. Elementos para comprender el aprendizaje motor en la educación física escolar. Madrid. Gymnos Sánchez Bañuelos, F. (1996). La actividad física orientada hacia la salud. Madrid. Biblioteca Nueva Stenhouse, L. (1984). Investigación y desarrollo del currículum. Madrid. Morata Torre, S. (1993). Didáctica y currículum: bases y componentes del proceso educativo.. Madrid. Dykinson Zabalza, M. A. (1987). Diseño y desarrollo curricular. Madrid. Narcea |
|
|
Bibliografía complementaria | |
|
|