Teaching GuideTerm
University College of Physiotherapy
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Fisioterapia
 Subjects
  PHYSIOTHERAPY FOR STATIC AND DYNAMIC CONDITIONS IN THE VERTEBRAL COLUMN
   Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Case study A4 A5 A17 C1 C3 C9 Criterios de avaliación:
- cumprimento de todos os requisitos para a súa elaboración, presentación e entrega
- veracidade dos datos
- calidade do material fotográfico e audiovisual
- presentación xeral do traballo e defensa do mesmo
- capacidade de traballo en grupo
- puntuación dada polo resto de compañeiros/as
25
Laboratory practice A3 A4 A5 A7 A12 A17 B2 C1 C3 C6 C9 As prácticas de laboratorio, terán un valor correspondente ao 5% da nota. Só se aceptarán faltas que estean xustificadas con evidencias.
Criterios de avaliación:
- asistencia a todas a prácticas
- participación activa en clase
- participación voluntaria na experiencia de intercambio online con estudantes da Universidade de Burgos
5
Guest lecture / keynote speech A3 A4 A5 A7 A12 A17 B1 B3 B4 B5 C1 C3 C6 Aplicarase a media dos cuestionarios de seguimento que se entreguen para a avaliación continuada dos temas, e que se irán presentando a medida que se imparten estes (contidos teóricos e prácticos). Realizaranse a través da ferramenta Forms. 10
Mixed objective/subjective test A3 A7 C1 A proba mixta correspóndese ao exame teórico da materia.

Esta proba constará de dous partes:
- preguntas tipo test de resposta simple
- e un suposto clínico sobre o que se exporán 10 preguntas curtas.

Criterios de avaliación:
- no test, por cada 2 respostas mal restarase unha ben (ou por cada resposta incorrecta restarase 0,5)
- para avaliar o suposto clínico será imprescindible alcanzar unha nota igual a 5,5 sobre 10 en pregúntalas tipo test
- cada parte da proba mixta (test / suposto clínico) representa o 50% da nota total da devandita proba.

*Vinculación coa PROBA PRACTICA: considerarase liberada a materia, única e exclusivamente, se se alcanza unha nota de 5/10 en cada proba (tanto no exame teórico como no exame práctico). E, será indispensable presentarse a ambas as probas para que poida avaliarse a suma de todas as metodoloxías.
A proba mixta e a proba práctica terán un valor do 50% (como mínimo) da nota total da materia (25% cada proba). Só se reservará o aprobado nunha parte da materia (teórica ou práctica) para a convocatoria inmediatamente seguinte á que se aprobou dita parte, para o curso académico no que se atopa matriculado o/o alumno/a. Exemplo: de xuño para xullo.
25
Practical test: A3 A4 A5 C1 A proba práctica correspóndese co exame práctico da materia.
O alumnado deberá desenvolver total ou parcialmente algunha práctica das estudadas durante as clases prácticas de laboratorio e/ou durante os talleres.

Esta proba constará de 3 preguntas.
Pedirase ao alumno/a que elixa o azar 3 números que se corresponderán con números asignados a unha lista previa de preguntas prácticas.

Criterios de avaliación:
- integración de coñecementos teórico-prácticos
- adquisición da aprendizaxe psicomotor: postura do alumno/a; posicionamento do alumno/a que fai o rol de paciente; abordaxe (tomas / contratomas); execución da técnica; destreza e control da actividade
- adquisición da aprendizaxe subxectiva: comportamento, confidencialidade, uso apropiado da linguaxe, responsabilidade
- tempo de resposta.

Puntuación: véxase proba mixta
25
Workshop A5 A17 C1 C9 Criterios de avaliación:
- asistencia a todos os obradoiros
- participación activa
- media do cuestionario Forms sobre os contidos dos Obradoiros
10
 
Assessment comments

The percentages assigned to each methodologies of assessment can undergo small changes from one course to another depending on the needs of the subject. However, the value of the exam (theoretical and practical) will never be less than 70% of the final grade and the value of the continuous assessment (case studies, workshops, etc.) will never be higher than 30%.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes