Guía DocenteCurso Facultade de Fisioterapia |
Grao en Fisioterapia |
Asignaturas |
FISIOTERAPIA MANUAL E OSTEOPÁTICA II |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | FISIOTERAPIA MANUAL E OSTEOPÁTICA II | Código | 651G01019 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Profundizar no coñecemento de aspectos neurofisiolóxicos e fisiopatolóxicos relacionados coa dor, e ser capaz de identificar os distintos tipos de dor presentes no contexto clínico, así como as súas consecuencias, dende un punto de vista sensitivo-perceptivo-motriz | A1 A2 A3 A5 A7 A11 A12 A19 |
B2 B3 B4 |
C1 C4 |
Comprender o papel do sistema neuroconectivo como fonte de dor, e analizar a súa contribuición ás en distintos procesos que cursan con disfuncións músculo-esqueléticas, e que afectan ó movimento e/ou a postura | A1 A2 A3 A5 A7 A8 A11 A12 |
B1 B2 B3 B4 B5 |
C3 C6 |
Adquirir os coñecementos básicos para facer unha evaluación dos trastornos mecanosensitivos do sistema nervioso na extremidade inferior | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A11 A12 A15 A19 |
B2 B3 B4 |
C9 |
Coñecer o concepto e as bases que sustentan a Fisioterapia Osteopatica Visceral e adquirir os coñecementos e destrezas básicas, para desenrrolar unha exploración e tratamento do sistema visceral, dende un punto de vista fisioterápico | A1 A2 A3 A4 A5 A7 A8 A11 A12 A15 |
B2 B3 B4 |
C4 |
Entender o papel da resposta inflamatoria e da estimulación mecánica nos procesos de reparación/rexeneración tisular, e identificar as súas distintas fases | A1 A2 A3 A7 A11 A12 |
B1 B2 B3 B4 B5 |
C6 C7 |
Coñecer os mecanismos de acción, indicacions/contraindicacions, e ser capaz de aplicar a técnica de masaxe de fricción transverso profundo e crochetage mioaponeurótico, en lesions/disfuncions dos texidos brandos | A2 A3 A4 A7 A8 A11 A12 |
B2 B3 |
C9 |
Adquirir unha visión contemporánea e holística da organización estructural e funcional do sistema neuro-músculo-esquelético, resaltando o papel do texido conectivo e fascial | A1 A2 A3 A5 A11 A12 |
B1 B2 B4 |
C4 C6 |
Potenciar as habilidades palpativas que permitan o alumno/a realizar unha evaluación cualitativa do estado de tensión/rixidez dos texidos brandos, e ser capaz de aplicar técnicas miofasciáis básicas nos trastornos de mobilidade do texido conectivo e miofascial. | A1 A2 A3 A4 A5 A8 A9 A11 A12 |
B2 |
C9 |
|