Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Licenciado en Psicopedagoxía
 Asignaturas
  Intervención Psicopedagóxica nos Trastornos do Desenvolvemento
   Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Prácticas a través de TIC Desenvolver actividades a través das TIC as actividades de atención e intervención en situacións reais cun grupo de persoas involucradas na sua educación e desenvolvemento
Prácticas clínicas Prácticas en evaluación e diagnóstico diferencial
Lecturas búsqueda de información e descubremento da información en base ao rigor
Actividades iniciais dellimitación causal , caracteroloxía, fundamentoación e búsqueda actualizada da inverstigación acerca de todo o relacionado coa explicación e delimitación nos trastornos do desenvolvemento, a sua avaliación, internvención e intervintes-axentes.
Investigación (Proxecto de investigación) A investigación como proceso de millora profesional e académica para o desenvolvemento das tarefas relacionadas co ámbito e contidos da asignatura
Estudo de casos Reflexión, análise e discusión das características diferenciais e o sentido da axuda e apoio en cada caso
Discusión dirixida Delimitación conceptual, actualizada e de concepción acerca dos procesos intervintes tanto na análise como na axuda e apoio ás persoas con trastornos, o seu estudio e a sua análise
Análise de fontes documentais Búsqueda e actualización dos contidos así como o debate e a selección de fontes para o coñecemento e clarificación conceptual e procedemental dos procesos intervintes nos trastornos do desenvolvemento
Aprendizaxe colaborativa A axuda contixente, a avaliación para a millora e a búsqueda incesante de información actualizada e rigurosa forman parte da cooperación e do traballo en equipo; trátase de buscar axuda, aprender a pensar, tomar decisións de forma que ganemos todos e propoñase a inclusión e a calidade da atención como finalidades
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes