|
Teaching GuideTerm Faculty of Health Sciences |
| Mestrado Universitario en Xerontoloxía (Plan 2011) |
Subjects |
English Language II |
Study programme competencies |
|
|
|
| Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
| Subject | English Language II | Code | 653491020 | |||||||||||
| Study programme |
|
|||||||||||||
| Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
| Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Code | Study programme competences / results |
| A5 | Saber realizar procuras en bases de datos científicas, así como aplicar os resultados das mesmas na consecución de proxectos de investigación. |
| A7 | Ter os coñecementos suficientes para incorporarse como investigador en actividades de I+D+i. |
| A11 | Saber difundir os resultados obtidos na actividade asistencial a través das diferentes fontes de información xerontolóxicas e xeriátricas. |
| B6 | Ser capaz de incorporarse a calquera equipo de I+D+i. |
| B7 | Estar en disposición de realizar actividades asistenciais e investigadoras de xeito integral nos campos social, sanitario e sociosanitario. |
| C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
| C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
| C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
| C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
| C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|