Guía DocenteCurso
Facultade de Humanidades e Documentación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Información e Documentación
 Asignaturas
  Xestión de Documentos Administrativos
   Contidos
Temas Subtemas
1. A Administración Pública e a documentación 1.1. A Administración Pública española e a xestión administrativa.
1.2. Información e Documentación administrativa.
1.3. O sistema arquivístico da Administración Pública.
2. A documentación administrativa
3. Procedementos de uso, xestión e arquivo dos documentos administrativos 3.1. O traballo de oficina e a xestión dos documentos.
3.2. Clasificación, ordenación e descrición.
3.3. Valoración, selección e eliminación.
3.4. O subsistema intermedio: o arquivo intermedio e a transferencia de documentos.
4. A normativa do sistema 4.1. Procedementos de reglamentación e control do sistema.
4.2. Acceso á información e protección de datos.
4.3. Suministro da información pola Administración Pública: a "Lei de transparencia" e outras normas.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes