Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Deseño de Interfaces
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Deseñar as interfaces de usuario dun videoxogo. AP14
AP15
BP1
BP2
BP3
BP5
BP6
BP7
BP8
BP11
BP12
BP14
CP2
CP3
CP4
CP6
CP8
Deseñar as interfaces visuais que aparecen na pantalla do xogo estruturando correctamente a información e integrando elementos tanto interactivos coma non interactivos. AP14
AP15
BP1
BP2
BP3
BP5
BP6
BP7
BP8
BP11
BP12
BP14
CP2
CP3
CP4
CP6
CP8
Adquirir coñecementos para deseñar a interacción física co xogo. AP14
AP15
BP1
BP2
BP3
BP4
BP5
BP6
BP7
BP8
BP11
BP12
BP14
CP1
CP2
CP3
CP4
CP5
CP6
CP7
CP8
Identificar as accións necesarias e a súa correspondencia cos distintos dispositivos físicos que se poden empregar para manexar un xogo. AP14
AP15
BP2
BP7
BP12
BP14
CP4
CP6
CP8
Realizar o deseño de interfaces en función do xénero do xogo e en coherencia co estilo, narrativa e xogabilidade do mesmo. AP14
AP15
BP1
BP2
BP3
BP7
BP14
CP3
CP4
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes