Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Deseño de Interfaces
   Contidos
Temas Subtemas
TEMA 1: Introdución 1.1. Definición de interfaz
1.2. Evolución
1.3. Concepto
1.4. Estilos: diexéticas, non diexéticas, espaciais, meta e combinadas

TEMA 2: Deseño da interfaz 2.1. Integración no documento de deseño
2.2. Regras e modelos
2.3. Proceso de deseño
2.4. Problemas
TEMA 3: Interfaces e experiencia de usuario 3.1. Conceptos básicos
3.2. Principios de deseño
3.3. Métodos de avaliación e mellora
3.4. Boas interfaces
TEMA 4: Ferrementas: eye-tracking 4.1. Ferramenta multidisciplinar
4.2. Aplicación á xogabilidade
4.3. Aplicación ao deseño
4.4. Experiencia práctica

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes