Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Xogos Serios
   Fontes de información
Bibliografía básica McGonigal, Jane (2012). Reality is Broken. Vintage
Werbach, K. & Hunter, D. (2014). Gamificación. Pearson Educación S.A.
Quintana, Yuri & García, Óscar (2017). Serious Games for Health. Gedisa Ed.
Belén Gómez Sanz (2020). Gamificación y Juegos Serios. ra-ma
Flavio Escribano (2020). Homo Alien. Héroes de papel

Bibliografía complementaria Ordás, Ana (2018). Gamificación en bibliotecas. Ed. UOC
ArsGames (2018). El aprendizaje en juego. Plataforma Ed. Sello ArsGames
Asi Burak, Laura Parker (2021). Power Play. Cómo los videojuegos pueden salvar el mundo. Héroes de papel

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes