Tipo A
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Específicas |
|
A1 |
Coñecemento da historia da profesión e capacidade para recoñecer os diversos roles, responsabilidades e funcións dunha enfermeira. |
|
A2 |
Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar teorías de enfermaría e práctica enfermeira. |
|
A3 |
Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar ciencias básicas e da vida. |
|
A4 |
Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar ciencias sociais, do comportamento e da saúde. |
|
A5 |
Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar ética, lexislación e humanidades. |
|
A6 |
Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar tecnoloxía e informática aos coidados da saúde. |
|
A7 |
Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar resolución de problemas e toma de decisións. |
|
A8 |
Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar principios de investigación e información. |
|
A9 |
Capacidade para recoñecer a ansiedade, o estrés e a depresión. |
|
A10 |
Capacidade para darse conta de que o benestar do paciente alcánzase a través da combinación de recursos e accións dos membros do equipo socio-sanitario de coidados. |
|
A11 |
Capacidade para valorar o risco e promocionar activamente o benestar e seguridade de toda a xente do entorno de traballo (incluída/os ela/es mesma/os). |
|
A12 |
Capacidade para educar, facilitar, apoiar e animar a saúde, o benestar e o confort das poboacións, comunidades, grupos e individuos cuxas vidas están afectadas pola mala saúde, sufrimento, enfermidade, incapacidade ou a morte. |
|
A13 |
Capacidade para axustar o seu papel co obxecto de responder efectivamente as necesidades da poboación ou os pacientes. Cando sexa necesario e apropiado, ser capaz de desafiar os sistemas vixente para cubrir as necesidades da poboación e os pacientes. |
|
A14 |
Capacidade para emprender valoracións exhaustivas e sistemáticas utilizando as ferramentas e marcos adecuados para o paciente, tendo en conta os factores físicos, sociais, culturais, psicolóxicos, espirituais e ambientais relevantes. |
|
A15 |
Capacidade para recoñecer e interpretar signos normais ou cambiantes de saúde - mala saúde, sufrimento, incapacidade da persoa (valoración e diagnóstico). |
|
A16 |
Capacidade para responder as necesidades do paciente planificando, prestando servizos e avaliando os programas individualizados máis apropiados de atención xunto o paciente, seus coidadores e familias e outros traballadores sanitarios e sociais. |
|
A17 |
Capacidade para cuestionar, avaliar, interpretar e sintetizar criticamente un abanico de información e fontes de datos que faciliten a elección do paciente. |
|
A18 |
Capacidade de facer valer os xuízos clínicos para asegurar que se acadan os estándares de calidade e que a práctica se base na evidencia. |
|
A19 |
Capacidade para manter a dignidade, privacidade e confidencialidade do paciente (utilizando as habilidades...). |
|
A20 |
Capacidade para poñer en práctica principios de saúde e seguridade, incluídos a mobilización e manexo do paciente, control de infeccións, primeiros auxilios básicos e procedementos de emerxencia (utilizando as habilidades...). |
|
A21 |
Capacidade para administrar con seguridade fármacos e outras terapias (utilizando as habilidades...). |
|
A22 |
Capacidade para considerar os coidados emocionais, físicos e persoais, incluíndo satisfacer as necesidades de confort, nutrición e hixiene persoal e permitir o mantemento das actividades cotiáns (utilizando as habilidades...). |
|
A23 |
Capacidade para responder as necesidades persoais durante o ciclo vital e as experiencias de saúde ou enfermidade. Por ex, dolor, eleccións vitais, invalidez ou no proceso de morte inminente (utilizando as habilidades...). |
|
A24 |
Capacidade para informar, educar e supervisar a pacientes e coidadores as súas familias (utilizando as habilidades...). |
|
A25 |
Capacidade para unha comunicación efectiva (incluíndo o uso de tecnoloxías): con pacientes, familias e grupos sociais, incluídos aqueles con dificultades de comunicación. |
|
A26 |
Capacidade para permitir que os pacientes e os seus coidadores expresen as súas preocupacións e intereses, e que poidan responder adecuadamente. Por ex, emocional, social, psicolóxica, espiritual ou fisicamente. |
|
A27 |
Capacidade para representar adecuadamente a perspectiva do paciente e actuar para evitar abusos. |
|
A28 |
Capacidade para usar adecuadamente as habilidades de consello (técnicas de comunicación para promover o benestar do paciente). |
|
A29 |
Capacidade para identificar e tratar comportamentos desafiantes. |
|
A30 |
Capacidade para dar apoio emocional e identificar cando son necesarios o consello dun especialista ou outras intervencións. |
|
A31 |
Capacidade para informar, rexistrar, documentar e derivar coidados utilizando tecnoloxías adecuadas. |
|
A32 |
Capacidade para dirixir e coordinar un equipo, delegando coidados adecuadamente. |
|
A33 |
Capacidade para traballar e comunicarse en colaboración e de forma efectiva con todo o persoal de apoio para priorizar e xestionar o tempo eficientemente mentres se alcanzan os estándares de calidade. |
|
A34 |
Utiliza criticamente as ferramentas de avaliación e auditoría do coidado segundo os estándares de calidade relevantes. |
|
A35 |
Dentro do contexto clínico, capacidade para educar, facilitar, supervisar e apoiar os estudantes de coidados da saúde e traballadores sociosanitarios. |
|
A36 |
É consciente dos principios de financiamento de coidados socio-sanitarios e usa os recursos eficientemente. |
|
A37 |
Capacidade para traballar nun contexto profesional, ético e de códigos reguladores e legais, recoñecendo e respondendo a dilemas e temas éticos ou morais na práctica diaria. |
|
A38 |
Capacidade para traballar dunha maneira holística, tolerante, sen axuizamentos, coidadosa e sensible, asegurando que os dereitos, crenzas e desexos dos diferentes individuos ou grupos non se vexan comprometidos. |
|
A39 |
Capacidade para aceptar a responsabilidade da súa propia aprendizaxe e desenvolvemento profesional, utilizando a avaliación como medio para reflectir e mellorar a súa actuación e aumentar a calidade dos servizos prestados. |
Tipo B
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais |
|
B1 |
Aprender a aprender. |
|
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
|
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade socia como cidadán e como profesional. |
|
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
|
B8 |
Coñecer e apreciar a diversidade e multiculturalidade. |
|
B9 |
Fomento dunha 2ª lingua de interese para a profesión. |
|
B10 |
Desenvolver a capacidade de liderado. |
|
B11 |
Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo. |
|
B12 |
Capacidade de xestión da información. |
|
B13 |
Traballo en equipo de carácter interdisciplinar. |
|
B14 |
Implicación na calidade e procura da excelencia. |
|
B15 |
Sensibilidade cara temas medioambientais. |
|
B16 |
Capacidade de organización e planificación do tempo e o traballo. |
|
B17 |
Capacidade de motivarse e motivar a outros. |
|
B18 |
Capacidade para comunicarse con persoas non expertas na materia. |
|
B19 |
Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica. |
|
B20 |
Habilidade para traballar nun contexto internacional. |
|
B21 |
Habilidades interpersoais. |
Tipo C
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
|
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |